PracaGrupypl.praca.dyskusje › doktorant

  • 1. Data: 2002-10-14 21:28:36
    Temat: doktorant
    Od: "harcownik" <h...@i...pl>

    hej
    czy ktos moze wie ile mozna zarobic
    robiac doktorat na uniwerku panstwowym
    i uczac powiedzmy w 1-2 szkolach prywatnych
    (prawo) - czy to w ogole wykonalne?

    pozdr

  • 2. Data: 2002-10-14 21:43:21
    Temat: Re: doktorant
    Od: "beatassp" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "harcownik" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
    > hej
    > czy ktos moze wie ile mozna zarobic
    > robiac doktorat na uniwerku panstwowym
    > i uczac powiedzmy w 1-2 szkolach prywatnych
    > (prawo) - czy to w ogole wykonalne?

    Wykonalne. Ile można zarobić? To zalezy od szkół prywatnych - po pierwsze
    ile płacą za godzinę zajęć, po drugie ile będziesz miał tych zajęć. Są tacy
    którzy na takim układzie zarabiają 2000 a są tacy którzy 6000. Beata

  • 3. Data: 2002-10-14 22:05:16
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    beatassp napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "harcownik" <h...@i...pl> napisał w wiadomości

    Na uczelni panstwowej w ktorej zdobywa sie doktorat -
    - zwykle zalezy od formy; czy bedzie to otwarcie przewodu + etat (do 1000zl)
    czy "bezetat" (zero zl) czy platny przewod (doktorant placi, a wiec oferta
    dla bogatych - zob. "E = mc2" Lubaszenki...).

  • 4. Data: 2002-10-15 06:05:49
    Od: "Pawel P" <p...@p...onet.pl.NOSPAM>

> [...]
    > czy "bezetat" (zero zl) czy platny przewod (doktorant placi, a wiec oferta
    > dla bogatych - zob. "E = mc2" Lubaszenki...).

    No, jeszcze moga być studia doktoranckie - stypendium ~1000 zl
    ala slyszalem o przypadkach że doktorant dostawal ponad 2000. Mial staly
    dodatek do stypendium z tytulu udzialu w grancie. Oczywiscie większość
    doktorantów bierze udział w jakichś grantach ale dochody z tego tytułu nie
    przekraczaja zwykle 3000 / rok.

    Paweł

  • 5. Data: 2002-10-15 06:15:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    na SGH od tego roku szkola nie daje zadnego stypoendium - pozwala natomiast
    pracowac. Studia dzeinne doktoranckie trwaja 2 lata (z mozliwoscia
    przedlzuenia o rok)

  • 6. Data: 2002-10-16 14:31:33
    Od: "Yaga" <R...@p...fm>

> [...]

    > czy ktos moze wie ile mozna zarobic
    > robiac doktorat na uniwerku panstwowym
    > i uczac powiedzmy w 1-2 szkolach prywatnych

    No akurat u mnie to nie było możliwe :( Profesor wymagał i zarzucał robotą -
    i nie można mu bylo powiedzieć, że się tego nie zrobi. Dlatego
    zrezygnowałam, bo z samego stypendium nie byłabym w stanie się utrzymać.
    Ale to wszystko zależy od profesora - ja niestety nie miałam szczęścia.

    --
    Yaga

    R...@p...fm
    wytnij REMOVE

  • 7. Data: 2002-10-16 16:55:06
    Od: g...@p...onet.pl

    > hej
    > czy ktos moze wie ile mozna zarobic
    > robiac doktorat na uniwerku panstwowym

    Zalezy gdzie, na niektorych kierunkach studiow (co prawda na polibudzie a nie
    na uniwerku) to i z doktoratu mozna wyzyc.

    G.