PracaGrupypl.praca.dyskusje › dokształcanie pracowników

  • 1. Data: 2004-09-08 16:54:11
    Temat: dokształcanie pracowników
    Od: "Pawel" <n...@s...am>

    Witam

    Chciałbym zrefundować koszt nauki na studiach wyższych pracownikowi, kierunek studiów
    jest zgodny z zajmowanym stanowiskiem.Szukam
    więc podstawy prawnej do "ujęcia" poniesionych z tego tytułu wydatków w kosztach
    firmy. Prowadze KPiR.

    Wielkie dzieki za odpowiedz lub linki prowadz?ce do odpowiedzi :)

    Pawel

  • 2. Data: 2004-09-08 18:28:16
    Temat: Re: dokształcanie pracowników
    Od: "anialandia" <a...@p...onet.pl>

    gdzie szukać takiego pracodawcy jak pan? mój pracodawca nie chce zafundować
    pracownikom nawet jednodniowego szkolenia, a co dopiero mówić o studiach.
    pozdrawiam
    ania

  • 3. Data: 2004-09-08 19:55:28
    Od: "Pawel" <n...@s...am>

    no niestety... niektorzy wola kupowac koszty a niektorzy inwestowac w pracownikow ...

    ponawiam jeszcze raz pytanie :

  • 4. Data: 2004-09-08 20:07:00
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2004 21:55:28 +0200, Pawel <n...@s...am> napisał:

    > ponawiam jeszcze raz pytanie :

    Sprobuj sie dowiedziec w
    - urzad pracy - dzialy aktywizacji zawodowej - moga widziec poniewaz
    podobno dofinansowuja roznego rodzaju kursy i szkolenia to moga
    dopowiedziec jak to ksiegowac.
    - Zaklad Doskonalenia Zawodowego - zyja z kursow - tez moga cos wiedziec
    - dziekanat/rektorat uczelni na ktora kierujesz pracownika - maja dostac
    od Ciebie pieniadze to moga rowniez podpowiedzeic rozwiazania ksiegowe -
    jestes ich "klientem"
    - urzad skarbowy - podobno teraz maja obowiazek odpowiadac pisemnie na
    zapytania

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2004-09-10 09:15:08
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    kierunek studiów jest zgodny z zajmowanym stanowiskiem.Szukam
    > więc podstawy prawnej do "ujęcia" poniesionych z tego tytułu wydatków w

    Pozazdroscic pracownikom:-)

    Polecam pl.soc.prawo.podatki...

    Co do podstawy, to sprawa jest prosta:
    jezeli wydatek jest zwiazany z mozliwoscia/uzyskiwanym przychodem to moze
    byc kosztem uzyskania przychodu, a szkolenie pracownika - na dodatek
    zwiazane z jego praca - na 100% takim kosztem jest, nie ma zadnych limitow
    na tego typu wydatki.
    Tak wiec wrzucasz to w pozostale koszty i spisz spokojnie.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 6. Data: 2004-09-12 17:56:17
    Od: "Pawel" <n...@s...am>