PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agencja pracy w Łodzi: Goodjob

  • 1. Data: 2004-09-08 16:53:22
    Temat: Agencja pracy w Łodzi: Goodjob
    Od: "Igor Zubrycki" <s...@p...onet.pl>

    Chcę, nazwijmy to , zareklamować łódzką agencję pracy Goodjob.
    Aktualnie pracuję dla niej jako informatyk i pomyślałem że taka informacja
    może się komuś przydać, zatem:

    Agencja funkcjonuje od marca, jest licencjonowana i ubezpieczona ( więc
    nawet jej nie zapłacą ty dostaniesz pieniądze za twoją pracę). Zajmuje się
    ona pośrednictwem pracy tymczasowej i stałej. Aktualnie mamy sporo ( nie
    mogę napisać ile, tajemnica firmy) firm które z nami współpracują. Oprócz
    polskich rozpoczynamy współpracę z brytyjskimi i cypryjskimi.
    Pracowników jakich oferujemy pracodawcą głównie wyszukujemy z naszej bazy
    danych jaką tworzymy dając szczegółową ankietę potencjalnemu pracownikowi
    oraz przeprowadzając rozmowę. Oczywiście ogłaszamy się także w internecie,
    na naszej stronie domowej w pl.praca.oferowana oraz w gazetach.

    A teraz może w czym tkwi problem.

    Ostatnio coraz częściej poszukujemy wysoko wykształconych,
    wyspecjalizowanych czy bardzo doświadczonych pracowników w często
    przedziwnych zawodach ( np. ślusarz narzędziowiec, z zaskakującą pensją
    ponad 3 tyś zł), także z niepopularnymi umiejętnościami. Problem w tym, że
    takich ludzi po prostu trudno jest znaleźć ( oczywiście, jak by było łatwo
    to nie potrzeba by było nas- pośredników).
    Często także potrzebujemy mniej wyspecjalizowanych pracowników, za to z
    "niespotykanymi" cechami ;-) takimi jak sumienność, dokładność, pracowitość,
    zdolność szybkiego uczenia się.
    Na pewno wielu z Was zna ludzi, często bezrobotnych albo na lichych
    posadach którzy chcieli by znaleźć/ zmienić pracę. Pewnie Wy sami szukacie
    pracy która by Wam bardziej odpowiadała.
    Zatem, pomóżcie waszym znajomym i sobie, i po prostu zgłoście się do nas.
    :-)

    Metod jest parę:
    Najlepsza: to osobiste udanie się do siedziby firmy, wypełnienie ankiety
    i dopisanie do bazy danych. Oczywiście przy takiej wizycie możecie
    zaznajomić się z ofertami i nawet tego samego dnia znaleźć pracę.
    Też dobra: to danie nam znać o sobie, wysłanie CV wraz z pracą jaką byście
    preferowali ( ważne) ( b...@g...pl )
    Inna: to odpowiadanie na nasze oferty, częste przeglądanie naszej strony
    internetowej ( hmm, to moja działka, najważniejsza część czyli ogłoszenia
    działa).

    Czym więcej wartościowych ludzi będziemy mieli w bazie tym więcej ciekawych
    prac będziemy oferować, po prostu często pojawiają się pracodawcy chcący
    pracowników od zaraz, a tych wyspecjalizowanych czy dobrych nie zawsze mamy
    tylu ilu trzeba.

    Podsumowując: Jeśli jesteś człowiekiem szukającym dobrej pracy, a sam masz
    duże umiejętności lub cechy dobrego pracownika, lub chcesz komuś pomóc o kim
    wiesz że jest specjalistą daj nam znać. Wierzę że i Ty i My na tym zyskamy

    Kontakt:

    Agencja pracy Good Job

    ul. Łagiewnicka 87a 91-855 Łódź
    tel.: +48 42 6406161,
    email: b...@g...pl

    www.goodjob.pl

    Ze mną: Igor Zubrycki s...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-11-16 10:52:09
    Temat: Odp: Agencja pracy w Łodzi: Goodjob
    Od: "xxx" <e...@o...pl>

    A to moze zamiast szukac takich specjalistów, lepiej
    ich "tworzyc" - jest masa ludzi, która jest zmuszona do
    przekwalifikowania i czesto maja wyszsze kwalifikacje w innej branzy.
    Poza tym ludzie caraz czesciej szukaja dobrych warunków
    w postaci dobrej organizacji i wysokiej etyki pracy niz zarobków.

    Ja pracuje jako sprzedawca farb i mas dekoracyjnych do wykancania wnetrz
    - tez szukamy specjalistów, którzy beda potrafili wykorzystac nasze
    produkty,
    ale by tak bylo trzeba klienta (wykonawce) poduczyc.
    Wysilek sie oplaca - mamy tych najlepszych - sami ich szkolimy.

    Jarek