PracaGrupypl.praca.dyskusje › równoważny czas pracy a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-09-08 14:32:10
    Temat: równoważny czas pracy a wypowiedzenie
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Witam,

    Niby sprawa wydaje się oczywista, ale zawsze lepiej zapytać.
    Otóż:
    Mam zawartą umowę na czas określony (na okres dłuższy niż 6 m-cy) z
    *14-dniowym* okresem wypowiedzenia. W firmie obowiązuje równoważny czas
    pracy z miesięcznym okresem rozliczeniowym. Pytanie (teoretyczne, gdyby
    ktoś z PT szefostwa czytał ;))
    Czy w omawianym przypadku *14 dni* oznacza to samo co *dwa tygodnie* w
    art. 33 KP?
    A konkretnie, czy jeśli do końca tego tygodnia złożyłbym wypowiedzenie
    (przyp. pytam *teoretycznie* przyp. autora dla szefostwa) to ostatnim
    dniem w którym mam obowiązek przyjść do pracy jest piątek 25 września?
    Czy też równoważny czas pracy coś zmienia?
    Dziękuję i pozdrawiam
    --
    Zbyszek Tuźnik
    zb(podkreślnik)tuznikpocztaonetpl

  • 2. Data: 2004-09-10 10:42:06
    Temat: Re: równoważny czas pracy a wypowiedzenie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 08 Sep 2004 16:32:10 +0200, na pl.praca.dyskusje, Zbyszek Tuźnik
    napisał(a):
    > Czy w omawianym przypadku *14 dni* oznacza to samo co *dwa tygodnie* w
    > art. 33 KP?
    Tak.
    Wypowiedzenie obejmujące tydzień lub jego wielokrotność kończy się zawsze w
    sobotę.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)