PracaGrupypl.praca.dyskusjedofinansowania studentów › Re: dofinansowania studentów
    From: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dofinansowania studentów
    Date: Sun, 18 May 2008 12:49:01 +0200

    > Studenci jak to studenci beda mieli za co pic. Moim zdaniem jest to
    > niesprawiedliwe.
    > Dlaczego np. taki polonista albo matematyk przyszly nie dostanie 1000 zl ?
    > Jest gorszy ?
    > Jestem pewien, ze dobry inzynier i dobry matematyk musza sie tyle samo
    > uczyc. To dlaczego
    > jeden ma miec pomoc panstwa a drugi nie ? Jesli zas to bedzie tyczylo sie
    > tylko niektorych
    > wydzialow to jeszcze wieksza niesprawiedliwosc. Dlaczego student budowy
    > maszyn dostanie
> [...]
    Przecież w rzeczywistości jest to już dawno temu sprawdzony pomysł ;-).
    Dawniej studenci dostawali od firm (wtedy były tylko państwowe ;-) )
    stypendia, jednak mieli warunek by po zakończeniu przez dany okres podpisać
    z nimi umowę i w pewien sposób odpracować to (czyli pracować w firmie, która
    dawała stypendium lub przez nią wskazanej). Można to potraktować jako obecną
    lojalkę.

    Za 1k zł nie tylko się piję...

    B.Z.