PracaGrupypl.praca.dyskusjedofinansowania studentów › Re: dofinansowania studentów
  • Data: 2008-05-18 10:23:22
    Temat: Re: dofinansowania studentów
    Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    lukaszkkk pisze:
    > Dlaczego np. taki polonista albo matematyk przyszly nie dostanie 1000 zl
    > ? Jest gorszy ?

    Gorszy nie jest, ale za to mniej potrzebny. Po co państwo ma kształcić
    tylu polonistów skoro nie ma na nich zapotrzebowania? Lepiej te
    pieniądze przeznaczyć dla studentów kierunków deficytowych.

    > To beda miliony zl wyrzucone w bloto. Niechce sponsorowac z moich
    > podatkow studentom wodki.

    Też tak myślę. IMO lepiej te 1000zł od każdego studenta przeznaczyć na
    lepsze wyposażenie laboratoriów, wyjazdy zagraniczne, naukę języków itd.
    Niektórzy faktycznie wykorzystaliby te 1000zł na samokształcenie, ale
    znaczna większość po prostu nieźle by się bawiła.

    BTW Nie szukaj sprawiedliwości bo jej nigdzie nie znajdziesz. Zawsze
    znajdzie sie grupa wykluczona.

    --
    Piotr Piwko
    http://www.embedded-engineering.pl/