PracaGrupypl.praca.dyskusjedofinansowania studentów › Re: dofinansowania studentów
    From: lukaszkkk <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: dofinansowania studentów
    Date: Sat, 17 May 2008 19:51:42 +0200

    Dnia 14-05-2008 o 21:59:54 identyfikator: 20040501 <N...@o...eu>
    napisał(a):

    > o co chodzi z tym dofinansowaniem studentów? było dziś w wiadomościach,
    > ale jak włączyłem to już się kończyło i nie złapałem całości... mówili,
    > że po 1000 pln dla każdego studenta co miesiąc... o co chodzi?

    Studenci jak to studenci beda mieli za co pic. Moim zdaniem jest to
    niesprawiedliwe.
    Dlaczego np. taki polonista albo matematyk przyszly nie dostanie 1000 zl ?
    Jest gorszy ?
    Jestem pewien, ze dobry inzynier i dobry matematyk musza sie tyle samo
    uczyc. To dlaczego
    jeden ma miec pomoc panstwa a drugi nie ? Jesli zas to bedzie tyczylo sie
    tylko niektorych
    wydzialow to jeszcze wieksza niesprawiedliwosc. Dlaczego student budowy
    maszyn dostanie
    stypendium a ten z elektrotechniki nie ? Obaj na tej samej uczelni.

    IMO niezgodne z konstytucja.

    Checi rzadu sluszne ale pomysl na realizacje zly. Mam nadzieje, ze nie
    wejdzie w zycie.
    To beda miliony zl wyrzucone w bloto. Niechce sponsorowac z moich podatkow
    studentom wodki.