PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: dodatkowe zajecie, jak to jest? › Re: dodatkowe zajecie, jak to jest?
  • Data: 2002-01-01 21:36:25
    Temat: Re: dodatkowe zajecie, jak to jest?
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    europaq <e...@p...com> wrote:
    > Czesc,
    > Zastanawiam sie, zeby podjac na czesc etapu dodatkowa prace. Byc moze
    > nawet bede musial zalozyc wlasna dzialanosc.
    > Co prawda jestem zobowiazany do tego, zeby w podobnych przypadkach
    > prosic o zgode mojego obecnego pracodawce.
    na jakiej podstawie?
    czy masz jakis specjalny zapis w umowie o prace?

    bo jesli nie, to wystarczy, jesli SAM przypilnujesz (jesli wchodzi w gre takie
    ryzyko) czy przypadkiem Twoje skladki na FUS (emerytalny i rentowy) nie
    przekroczyly progu rocznego i powiesz to w odpowiednim momencie w ksiegowosci.
    A ksiegowosc wcale nie musi od razu z tym leciec do szefa (i raczej nie poleci,
    jesli nie dostala jakiegos specjalnego "prikazu" ;)).

    pozdrawiam

    romek