PracaGrupypl.praca.dyskusjedodatek aktywizacyjny-szok... › Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
  • Data: 2004-11-18 16:28:54
    Temat: Re: dodatek aktywizacyjny-szok...
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >juz sie o to dopytywalam. nie ma takiej mozliwosci.

    To moze sprobuj dowiedziec sie na jakiej podstawie prawnej? Moze bajki
    jakie opowiadaja? (ja juz sie przyzwyczailem).
    Musisz zainwestowac w oplate za list polecony, kartke papieru i 10
    min. pracy. Sadze ze nieduzo ryzykujesz, szansa wygranej chyba jest
    wieksza niz w totka ;-)

    -----------------------------
    Podanie
    Zgodnie z Art. 48. pkt. 1. pdpkt 2. "USTAWY z dnia 20 kwietnia 2004 r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy" (Dz.U. 2004 nr 99
    poz. 1001) prosze o wyplacenie dodatku aktywizacyjnego na niniejszy
    numer konta bankowego:
    dane bankowe

    z powazaniem
    (czytelny podpis)
    -----------------------------

    Poczekaj na odpowiedz - jesli bedzie odmowna to dostaniesz podstawe
    prawna - w ustawie chyba (nie mam czasu wszystkiego czytac) nic nie ma
    o terminach i osobistym stawieniu sie :-)

    Jesli uwazasz, ze nie warto pisac - to pozwol jakiemus bezrobotnemu na
    grupie sporzadzic pismo (do rozstrzygniecia kwestia twojego podpisu),
    kupic koperte i wyslac list do tejze instytucji - moze ktos zaryzykuje
    - oczywiscie w razie wyplaty 50% dla gracza ;-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse