PracaGrupypl.praca.dyskusje › dochod i przychod (pilne)

  • 1. Data: 2003-03-14 21:45:18
    Temat: dochod i przychod (pilne)
    Od: "m" <r...@g...pl>

    Witam,

    chce sie upewnic czy dobrze rozumiem:
    przychod jest kwota brutto, a dochod - kwota netto?

    Jesli pracowalam na poczatku ubieglego roku przez 3 miesiace na umowe o
    prace i pod koniec roku chwile na umowe o dzielo, to co mam wpisac w
    formularzu, gdzie wymagaja ode mnie podania miesiecznego dochodu netto i
    brutto? Zakladam ze bedzie to suma przychodow z tych dwoch miejsc pracy
    podzielona na 12 przy okreslaniu kwoty brutto , a zsumowany dochod
    podzielony na 12 da mi kwote netto.
    Jesli sie myle, prosze, wyprowadzcie mnie z bledu. Jesli mam racje - prosze
    o potwierdzenie:)

  • 2. Data: 2003-03-15 14:27:10
    Temat: Re: dochod i przychod (pilne)
    Od: "MJD1" <m...@o...pl>

    > chce sie upewnic czy dobrze rozumiem:
    > przychod jest kwota brutto, a dochod - kwota netto?

    Niestety źle rozumiesz:
    dochód = przychód - koszty przychodu

  • 3. Data: 2003-03-17 02:15:55
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>

    m wrote:

    [ciach]

> [...]
    > podzielony na 12 da mi kwote netto.
    > Jesli sie myle, prosze, wyprowadzcie mnie z bledu. Jesli mam racje - prosze

    Mysle, ze taniej (nerwy i czas) wyniesie Ciebie zainwestowanie w
    ksiegowa, ktora Ci to zrobi :)
    Mylisz takze pojecie dochodu znanego przy rozliczaniu osob fizycznych
    oraz firm.

    Pozdrawiam,
    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_pl>