PracaGrupypl.praca.dyskusje › dobry smar...

  • 1. Data: 2006-12-22 13:02:50
    Temat: dobry smar...
    Od: "news" <n...@n...pl>

    witam

    mam swierszcza pod maska:p, jak jest wilgotno to slysze jakbym mial
    swierszcza pod maska, wiec postanowilem nasmarowac co nie co...,
    nasmarowalem wd40 ale pomoglo nie na dlugo, wiec szukam jakiegos smaru (do
    lozysk?) w sprayu zeby skutecznie naoliwic;)

    zna ktos moze jakis dobry smar?

  • 2. Data: 2006-12-22 14:05:46
    Temat: Re: dobry smar...
    Od: "exit" <j...@w...pl>

    Użytkownik "news" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > mam swierszcza pod maska:p, jak jest wilgotno to slysze jakbym mial
    > swierszcza pod maska,

    to widac,ze masz swierszcza po maska:-))))

    pozdrawiam swiatecznie
    exit

  • 3. Data: 2006-12-22 15:08:51
    Od: "@ndre" <a...@n...pl>

> [...]
    > nasmarowalem wd40 ale pomoglo nie na dlugo, wiec szukam jakiegos smaru (do
    > lozysk?) w sprayu zeby skutecznie naoliwic;)

    To zależy w jakim samochodzie. A poza tym, to nie ta grupa.
    Ze świątecznymi pozdrowieniami

    @ndre

  • 4. Data: 2006-12-23 13:06:52
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    WD40 nie służy do smarowania. Ma słabe własności smarne. Tylko nie smaruj
    np. paska klinowego :) Tego ani hamulców się nie smaruje, jak piszczą!

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"