PracaGrupypl.praca.dyskusjedlugie wlosy - czy to utrudnia ? › Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
  • Data: 2002-12-11 14:31:26
    Temat: Re: dlugie wlosy - czy to utrudnia ?
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swoją drogą wiele lat temu w biurze Polferries pracował pan, który jakby zywcem
    fryzurą, brodą i wąsami był przeniesionym wizerunkiem Szweda z sienkiewiczowskiego
    "Potopu".
    Przy zakupie biletów do Ystad było to jak najbardziej na miejscu :-))
    JaC

    > Części pracodawców to przeszkadza i już.
    > Mnie nie, ale gdybyś pracował w kontakcie z klientami i mieliby do ciebie obiekcje
    z tego tytłu, to poprosiłbym, żebyś przemyślał swój image.