PracaGrupypl.praca.dyskusjedlaczego chcesz pracowac u nas? › Re: dlaczego chcesz pracowac u nas?
  • Data: 2005-01-25 22:38:20
    Temat: Re: dlaczego chcesz pracowac u nas?
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczerej odpowiedzi, do diabła.
    > A dlaczego chcesz pracować "u nich"?

    zapomnialem wspomniec, ze to pytanie wzialem z formularza aplikacyjnego do
    pewnej duzej firmy. Juz sama nazwa tej firmy powinna wystarczyc ... jako
    odpowiedz ;) Wydaje mi sie,ze praca w firmie ktora znaja wszyscy to jednak
    nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv, ale przeciez im
    tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam pare sensownych zdan.
    Jarod