1. Data: 2005-01-25 21:59:42
Temat:dlaczego chcesz pracowac u nas?
Od:"Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego dokladnie
oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?
Jarod

2. Data: 2005-01-25 22:20:16
Temat:Re: dlaczego chcesz pracowac u nas?
Od:Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
> jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego
> dokladnie oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

Szczerej odpowiedzi, do diabła.
A dlaczego chcesz pracować "u nich"?

Sigurd

3. Data: 2005-01-25 22:38:20
Od:"Jarod" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szczerej odpowiedzi, do diabła.
> A dlaczego chcesz pracować "u nich"?

zapomnialem wspomniec, ze to pytanie wzialem z formularza aplikacyjnego do
pewnej duzej firmy. Juz sama nazwa tej firmy powinna wystarczyc ... jako
odpowiedz ;) Wydaje mi sie,ze praca w firmie ktora znaja wszyscy to jednak
nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv, ale przeciez im
tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam pare sensownych zdan.
Jarod

4. Data: 2005-01-25 23:18:36
Od:Mo <l...@g...nie-smiec> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś (Jarod, a któżby!) wyklepał:

> [...]
> tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam pare sensownych zdan.

A dlaczego nie? Każdy chciałby pracować w renomowanej firmie o znanej
nazwie, która na pewno ma wobec tego wspaniałe doświadczenia, w której
będziesz mógł się wiele nauczyć, rozwinąć i dać z siebie to, co
najlepsze.. blabla, rozwinąć w następnym pytaniu pt. "Dlaczego
powinniśmy zatrudnić właśnie ciebie?" ;-)

Pozdrawiam
M.
--
Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

5. Data: 2005-01-25 23:49:00
Od:Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jako odpowiedz ;) Wydaje mi sie,ze praca w firmie ktora znaja wszyscy
> to jednak nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv,

Dlaczego nie? To jest świetny powód. "Bo jesteście tak dobrą firmą, że
byłbym dumny, gdybym mógł z wami pracować"

Sigurd

6. Data: 2005-01-26 00:02:28
Od:"nog" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fhfghfhfghfgh

7. Data: 2005-01-26 00:47:03
Od:"!F" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie
> oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

Jak to Po co? zeby zarobic, chyba oczywiste.

8. Data: 2005-01-26 08:59:05
Od:"Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego
> dokladnie
> oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

Odpowiedz:
"Jestem najlepszy i chce pracować z najlepszymi."

:)

9. Data: 2005-01-26 09:42:26
Od:'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

nog:

> fhfghfhfghfgh

Nie, czegos takiego ja bym nie napisała.

--
Magda (;-))

10. Data: 2005-01-26 12:13:39
Od:Kira <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Jarod [Tue, 25 Jan 2005 22:38:20 +0000 (UTC)]:

> [...]
> nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv, ale
> przeciez im tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam

Strasznie jestem ciekawa jakie uwazasz za sensowne, skoro mowisz
ze powolywanie sie na renome firmy jest niewskazane? :)

Kira