PracaGrupypl.praca.dyskusje › dlaczego chcesz pracowac u nas?

  • 1. Data: 2005-01-25 21:59:42
    Temat: dlaczego chcesz pracowac u nas?
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesc
    jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego dokladnie
    oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?
    Jarod

  • 2. Data: 2005-01-25 22:20:16
    Temat: Re: dlaczego chcesz pracowac u nas?
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Czesc
    > jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego
    > dokladnie oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

    Szczerej odpowiedzi, do diabła.
    A dlaczego chcesz pracować "u nich"?

    Sigurd

  • 3. Data: 2005-01-25 22:38:20
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    > Szczerej odpowiedzi, do diabła.
    > A dlaczego chcesz pracować "u nich"?

    zapomnialem wspomniec, ze to pytanie wzialem z formularza aplikacyjnego do
    pewnej duzej firmy. Juz sama nazwa tej firmy powinna wystarczyc ... jako
    odpowiedz ;) Wydaje mi sie,ze praca w firmie ktora znaja wszyscy to jednak
    nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv, ale przeciez im
    tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam pare sensownych zdan.
    Jarod

  • 4. Data: 2005-01-25 23:18:36
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Jarod, a któżby!) wyklepał:

> [...]
    > tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam pare sensownych zdan.

    A dlaczego nie? Każdy chciałby pracować w renomowanej firmie o znanej
    nazwie, która na pewno ma wobec tego wspaniałe doświadczenia, w której
    będziesz mógł się wiele nauczyć, rozwinąć i dać z siebie to, co
    najlepsze.. blabla, rozwinąć w następnym pytaniu pt. "Dlaczego
    powinniśmy zatrudnić właśnie ciebie?" ;-)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 5. Data: 2005-01-25 23:49:00
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarod" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jako odpowiedz ;) Wydaje mi sie,ze praca w firmie ktora znaja wszyscy
    > to jednak nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv,

    Dlaczego nie? To jest świetny powód. "Bo jesteście tak dobrą firmą, że
    byłbym dumny, gdybym mógł z wami pracować"

    Sigurd

  • 6. Data: 2005-01-26 00:02:28
    Od: "nog" <n...@g...pl>

    fhfghfhfghfgh

  • 7. Data: 2005-01-26 00:47:03
    Od: "!F" <a...@w...pl>

> [...]
    > dokladnie
    > oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

    Jak to Po co? zeby zarobic, chyba oczywiste.

  • 8. Data: 2005-01-26 08:59:05
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    > jak odpowiedziec na pytanie dlaczego chcesz pracowac u nas ? Czego
    > dokladnie
    > oczekuje pracodawca zadajac takie pytanie ?

    Odpowiedz:
    "Jestem najlepszy i chce pracować z najlepszymi."

    :)

  • 9. Data: 2005-01-26 09:42:26
    Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com>

    nog:

    > fhfghfhfghfgh

    Nie, czegos takiego ja bym nie napisała.

    --
    Magda (;-))

  • 10. Data: 2005-01-26 12:13:39
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Jarod [Tue, 25 Jan 2005 22:38:20 +0000 (UTC)]:

> [...]
    > nawet jesli mnie wyrzuca po jakims czasie wazny wpis w cv, ale
    > przeciez im tego nie napisze. No udalo mi sie sklecic jakis tam

    Strasznie jestem ciekawa jakie uwazasz za sensowne, skoro mowisz
    ze powolywanie sie na renome firmy jest niewskazane? :)

    Kira