PracaGrupypl.praca.dyskusjedelegacja zagraniczna dentysta › Re: delegacja zagraniczna dentysta
    From: Damianos <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: delegacja zagraniczna dentysta
    Date: Thu, 11 Mar 2010 13:20:45 -0800 (PST)

    > Bo panie mają za zadanie dawać opór w takich tematach.
    >
    > Temat jest prosty - robisz zęba, dbasz o rachunek plus jakiś opis choroby
    > który jednoznacznie wskaże, że stan był pilny - tzn że nie robiłeś sobie
    > tam np. implantu albo wybielania zębów. Idziesz z tym do ubezpieczyciela.
    > Jeśli nie odda kasy, to idziesz do pracodawcy. Jeśli ten również nie odda
    > kasy, to idziesz do sądu - pytanie z kim - moim zdaniem z pracodawcą.
    > --

    No nie będę od razu po sądach latał. Bardziej zaciekawiło mnie
    stanowisko pani rozliczającej delegacje (w sumie to panie z HR oparły
    się na zdaniu pani z finansów) względem doświadczeń z przeszłości.
    Myślałem że istnieją jakieś inne uregulowanie prawne.

    Skoro nie ma, to wygląda na to, pani odpowiedzialna delegacje mówi
    "nie" gdzie wytłumaczeniem jest "bo nie".

    Generalnie myślę że sprawa zakończy się pozytywnie, ale ciekaw jestem
    waszych opinii i co ważniejsze doświadczeń w tej materii.