PracaGrupypl.praca.dyskusjedam prace od zaraz › Re: dam prace od zaraz
  • Data: 2007-09-02 00:09:47
    Temat: Re: dam prace od zaraz
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie powołujesz się na treść wiadomości "control" :
    > http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.dyskusje ?

    Dokładnie.

    > Ja widzę natomiast w ogólnym FAQ stwierdzenie następujące:
    >
    > "Zabronione jest wysylanie ogloszen i reklam w grupach, ktore do tego nie
    > sluza. A dokladniej -- wszedzie, z wyjatkiem kilku grup specjalnie do tego
    > przeznaczonych, lub jesli ogloszenie jest "na temat" i jednoczesnie opis
    > grupy dopuszcza wysylanie takich ogloszen. Typowo ogloszeniowymi grupami
    > sa hierarchie pl.ogloszenia.* i pl.praca.* (z wyjatkiem
    > *pl.praca.dyskusje*)."

    Przeczytaj dokładnie to. Pisze wyraźnie, że jeśli opis grupy zezwala, to
    można. Natomiast p.p.d nie jest grupą typowo ogłoszeniową i to się zgadza.
    Nie jest opisany przypadek, co w sytuacji, gdy dla grupy, która nie jest
    typowo ogłoszeniowa, a jednak opis grupy zezwala na wysyłanie takowych. W
    takim wypadku stosować powinniśmy zasady umieszczone w opisie grupy, czyli
    można wysyłać ogłoszenia, ale nie wszystkie i nie zawsze, co gorsza można
    takie, które nie mogą pojawić się na p.p.o., czyli w sumie ogłoszenia
    "śmietnikowe", a do takich należy właśnie to ogłoszenie o którym mowa.
    Sugeruję zatem stworzenie FAQ grupy, uwzględniające pojawienie się grupy
    a.p.p.o i wyraźnie zakazujące wysyłania ogłoszeń na p.p.d.

    > IMHO, ogłoszenia o pracy na pl.praca.dyskusje są jednak
    > niewłaściwe.

    Niewłaściwe są, ale tylko pod względem zwyczajowym i nic ponadto, bo pisane
    zasady jak wykazywałem wcześniej mówią coś innego.

    Wojtek