PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy zamieszczac swoje dane w serwisach?

  • 11. Data: 2003-11-14 16:57:08
    Temat: Re: czy zamieszczac swoje dane w serwisach?
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > A jaka ogromna korzyść dla właściciela tego serwisu - pomyśl sobie, 1000
    > odsłon.

    A jakie to typowo polskie. Moge za darmo umieścić swoje ogłoszenie, ale nie zrobie
    tego bo może ktos
    na tym zarobi.

    andrzej

  • 12. Data: 2003-11-14 19:52:07
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miecz23" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiatm,
    >
    > Tak sie zastanawiam od jakiegos czasu nad zmiania pracy. Generalnie nie
    jest
    > zle, ale ...Powodow jest kilka nie ma cos sie rozpisywac.
    >
    > Pytanie dotyczy internetoweych serwisow typu joppilot, praca-onet itp. Czy
    > warto to robic? Czy ktos z was znalazl prace w ten sposob tj.
    zamieszczajac
    > swoje dane w internecie?
    > Dzieki za opinie.
    > Pozdrawiam
    > Miecz
    Jak do tej pory zarejestrowalem swego czasu (tak ponad rok temu) CV na
    jednym z headhunterow - malo ze nikt sie nie odezwal - moje CV zostalo,
    zgodnie ze statystyka na stronie, obejrzane 0 razy:)
    Wiec chyba nie warto? Przy kilkudziesieciu tysiacach zarejestrowanych, kto
    to bedzie przegladal, jak na oferte przyjdzie i tak kilkaset odpowiedzi?
    pozdr
    /p

  • 13. Data: 2003-11-14 22:32:07
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    " leszek" w wiadomości news:bp2vgj$m2j$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

    > A jaka ogromna korzyść dla właściciela tego serwisu

    Znaczy sie jak? Ja nie mam wiec drugi tez nie ma prawa miec? Skoro tak
    latwo moge kogos uszczesliwic to czemu nie? Lepiej chyba aby przynajmniej
    jedna osoba byla szczesliwa, prawda? Tym bardziej jesli mnie to kosztuje
    tylko kilka minut poswieconych na zalozenie konta i zamieszczenie swojej
    oferty (jest to kolejny grosik do mojego portfela).

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 14. Data: 2003-11-16 23:15:01
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    moje zdanie - na pewno warto.
    wprawdzie z setek ogłoszeń różnego typu w firmach ha-ha (jakaś głowa?
    poszukiwana ;p) niewiele mi sie odzywali, ale jeden raz bardzo owocnie. niby
    zecenie było krótkie, kilkumiesięczne ale za bardzo konkretne pieniądze.
    generalnie - kto szuka, ten znajdzie. nie należy się poddawać, bo jak nie
    tym razem to może akurat następny raz będzie tym strzałem w dziesiątkę?

    pozdr
    gromax

  • 15. Data: 2003-11-17 10:37:24
    Od: "miecz" <m...@W...onet.pl>

    > moje zdanie - na pewno warto.
    >
    > pozdr
    > gromax

    Twoja opinia jest pierwsza na TAK. Jak widze generalnie opinia na ten temat
    jest jedna: serwisy internetowe maja niemal zerową skutecznosc.

    zadalem to pytanie na innej grupie i odzew identyczny ;((

  • 16. Data: 2003-11-17 11:56:12
    Od: "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl>

    > Twoja opinia jest pierwsza na TAK. Jak widze generalnie opinia na ten
    temat
    > jest jedna: serwisy internetowe maja niemal zerową skutecznosc.

    Jakbys czytal uwaznie cala dyskusje, okazaloby sie ze nie jest to jedyna
    opinia na TAK, a tym samym nie pierwsza :) No chyba, ze patrzysz w
    kategorii: *mnie sie udalo w ten sposob znalezc prace*.
    Ja osobiscie uwazam, ze warto zamieszczac swoje dane w serwisach, chocby
    datego, ze Cie to nic nie kosztuje (jedynie kilka minut *walenia* w
    klawiature). Proponuje powypelniac formularze na stronach agencji doradztwa
    personalnego itp - moze zaprosza na rozmowe, pozniej wciagna do bazy -
    zawsze istnieje jakas szansa, ze dzieki temu znajdziesz prace. A jesli
    istnieje jakas szansa to *grzechem* byloby ja zmarnowac ;)

    Pozdrawiam,
    Cass
    ( rowniez szukajaca pracy :)

  • 17. Data: 2003-11-17 14:40:25
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak do tej pory zarejestrowalem swego czasu (tak ponad rok temu) CV na
    > jednym z headhunterow - malo ze nikt sie nie odezwal - moje CV zostalo,
    > zgodnie ze statystyka na stronie, obejrzane 0 razy:)

    Więcej osób by obejrzało, gdybys na przystanku wywiesił.

  • 18. Data: 2003-11-18 08:57:42
    Od: "Miecz" <m...@W...onet.pl>

> [...]
    > zawsze istnieje jakas szansa, ze dzieki temu znajdziesz prace. A jesli
    > istnieje jakas szansa to *grzechem* byloby ja zmarnowac ;)

    To jasne - nie majacy pracy chwyta sie wszystkiego i bieze wszystko w ciemno.
    Juz niedlugo wszyscy absolwenci beda pracowa za darmo dla stazu :((

    Kiedy praca jest mysli sie o zmianie na cos lepszego. Myslalem aby zamiescic
    swoje portfolio z pelnym opisem osiagniec. Ale jesli tych serwisow prawie nikt
    nie czyta to nie bede tracil czasu.

    Dzieki za opinie

    Miecz

  • 19. Data: 2007-09-11 11:53:53
    Od: m...@p...onet.pl

    Postanowiłem ponowic pytanie - czy warto oglaszac sie w serwisach
    internetowych? Minelo troche czasu - moze teraz macie inne obserwacje na ten
    temat?
    Pozdrawiam
    Miecz

  • 20. Data: 2007-09-11 12:06:23
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 11 Wrz, 13:53, m...@p...onet.pl wrote:
    > Postanowiłem ponowic pytanie - czy warto oglaszac sie w serwisach
    > internetowych? Minelo troche czasu - moze teraz macie inne obserwacje na ten
    > temat?

    Czy warto czy nie - to zalezy od rynkowosci Twoich kwalifikacji.

    Jesli na rynku nie ma specjalnego glodu osob o Twojej specjalnosci -
    niezbyt warto, tj. precyzyjniej - mozna, ale bez znaczacej szansy na
    odzew. Nie zaszkodzi jednak, bo szansa tylko sie zwieksza.

    Jesli zas Twoje kwalifikacje sa rynkowe = poszukiwane, to zarejestruj
    sie (osobiscie polecam goldenline.pl, a nie zaden serwis hr), a dlugo
    na propozycje czekac nie bedziesz.

    Rozwaz tez dodatkowa opcje - powies swoje cv pod jakims sensownym
    adresem w sieci, z mozliwoscia sciagniecia cv w postaci pdf/doc.

    I tak - ja w ten sposob zmienilem ostatnio prace.

    --

    Pozdrawiam,

    glos