PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Tue, 28 Feb 2006 13:35:35 +0100

    Użytkownik "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad> napisał w wiadomości
    news:slrne0739m.10vd.kira@falcon.3net-tech.eu.org...

    > Zielona Gora, zapraszam. Tyle kasuje mnie moja przychodnia za wizyte.

    > W okresie 10 lat o ktorych mowimy...? Nawet w coponiektorych funduszach
    > inwestycyjnych... Zauwaz ze z miesiaca na miesiac masz wiecej pieniedzy
    > do zainwestowania, wiec i zysk ci rosnie.

    Kobieto! Co ty pieprzysz?! 300%??? Weź sobie kartkę i długopis i policz ile
    dostaniesz po 10 latach ze 150 zł przy średnim oprocentowaniu, dajmy na to
    5%. Masz średnio ok. 9zł odsetek a to ci daje ok. 90zł po 10 latach - a
    każda następna kwota jest jeszcze mniejsza, bo krócej procentuje. Wybacz,
    ale 150zł + 90zł, choćbyś się zesr***, nigdy ci nie da 450 zł.

    > Pan.
    > A co, mnozysz sobie 450 x 12 x 10? ;-) A pisalam o inwestowaniu,
    > bylo doczytac zamiast sie tak bajonsko wydurnic...

    Ależ ci te pieniądze rosną! Pewnie już co najmniej jakimś Maybachem
    jeździsz...
    yamma