PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Tue, 28 Feb 2006 10:45:49 +0100

    Użytkownik "Kira Falernowa" <k...@w...mi.stad> napisał w wiadomości
    news:slrne0739m.10vd.kira@falcon.3net-tech.eu.org...

    > Zielona Gora, zapraszam. Tyle kasuje mnie moja przychodnia za wizyte.

    > W okresie 10 lat o ktorych mowimy...? Nawet w coponiektorych funduszach
    > inwestycyjnych... Zauwaz ze z miesiaca na miesiac masz wiecej pieniedzy
    > do zainwestowania, wiec i zysk ci rosnie.

    > Pan.
    > A co, mnozysz sobie 450 x 12 x 10? ;-) A pisalam o inwestowaniu,
    > bylo doczytac zamiast sie tak bajonsko wydurnic...
    >

    > Kira

    Poza tym że masz, macie racje jest jeszcze mały problem.
    Nie bardzo widzę rozwoju służby zdrowia bez wkładu
    całego społeczeństwa, składek obowiązkowych.
    Niestety ale prywatny lekarz bazuje na dobrach
    społecznych.
    Sytuacja jest podobna z ZUS i innymi składkami obowiązkowymi.
    Bo przychodzi taki moment że juz nie jesteś zdolna-y do pracy
    i 80% tychże nie stać na nic, z wyżywieniem włącznie.
    A wielu tym dziś zdrowych młodych i pięknych zawodzi wyobraźnia
    że może to być już jutro a może nawet dziś!

    Józek