PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy ufać takiemu pracodawcy › Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    From: Kira Falernowa <k...@w...mi.stad>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy ufać takiemu pracodawcy
    Date: Mon, 27 Feb 2006 23:33:22 +0000 (UTC)

    On 2006-02-27, Nick(i) wrote:

    > tia i dajesz zarabiac lekarzom za cO?

    Za to ze umawiam sie na konkretna godzine i nie stoje w durnych
    kolejkach, za to ze nie musze sie wydurniac i czekac na porade
    specjalisty pol roku, za to ze mam dostep do aparatury i lekarza
    atedy kiedy potrzebuje, a nie wtedy kiedy termin wypadnie, za
    to ze ma godzinke czasu na porozmawianie i zbadanie, a wiec tez
    znalezienie przyczyny problemu a nie tylko przepisanie mi
    pierwszego z brzegu antybiotyku, za to ze jak nie mam sily sie
    do lekarza wybrac to w ciagu max godziny przyjezdza do mnie,
    za to ze mam zrobione wszystko w jednej cenie, a nie sie musze
    uzerac i za to czy tamto doplacac i kombinowac co tu jeszcze
    mozna w ramach skladki za 5zl odzyskac.

    I tak dalej...

    > za udzielenie Ci takiej samej rady ktora moglabys miec
    > w ramach opacanych skladek....

    Jak wyzej. Dodatkowo panstwowi nie maja czasu i ogolnie dynda im
    pacjent bo i tak szmal dostana. Panstwowi chcieli mnie operowac
    z powodu anginy, panstwowi doprowadzili mnie podczas leczenia do
    poczatkow astmy - z ktorych spokojnie wyleczylam sie prywatnie,
    kosztowalo to ok. 1,500zl, moje zdrowie jest dla mnie akurat dosc
    duzo warte wiec nie zaluje, ze zamiast wydac te 1,500 nie zostalam
    przy panstwowej, nie dokonczylam astmy i nie latam teraz non stop
    z inhalatorem przy mordce.

    > ludzie puknijcie sie w czolo!!!! lekarze zyja wlasnie z takich
    > naiwniakow jak wy, dajecie sie naciagac

    A niech zyja. Jak na moj gust - nawet niech na tym zbijaja fortuny.
    Dopoki dzieki nim jestem zdrowa, malo mnie to interesuje ile na
    mnie zarabiaja. Zdrowia nie przeliczam na forse.

    > takie lekarz i tak dostanie pensje z tego co nam zabieraja
    > z wyplaty, a wy im jeszcze dokaldacie!!!!

    Primo - mi nie zabieraja z wyplaty.
    Secundo - prywatny lekarz dostaje od pacjentow, ktorzy sami go
    wybiora i zaplaca; panstwowy jak leci, jeden pies co robi. Totez
    pod katem motywacji do fachowosci stawiam na prywatnego.

    > a coraz czesciej lekarze, ktorym sie zdaje ze samo nazwisko
    > wystraczy popelniaja bledy (przy wizytach prywatnych) takie
    > ze az brak slow.

    Test na inteligencje:
    Lekarzy prywatnych weryfikuje rynek. Lekarzy panstwowych nie
    weryfikuje nic. Ktorzy moga wiec sobie pozwalac na partanine?

    > i wy to jeszcze oplacacie....
    > smutne

    Pewnie, znacznie weselej jest np. isc do panstwowego dentysty
    - wyleczy ci cztery przednie zeby a pozostale tylko zalaminuje
    amalgamatem, co rozpirzy je do reszty. Mozna tez skoczyc sobie
    do panstwowego okulisty, terminy na srednio za pol roku, no
    ale calkiem zabawnie jest sie tyle meczyc z lzawiacymi oczami.
    Ginekologa mozna co prawda dorwac juz po miesiacu, co bywa na
    prawde rozrywkowe jakby sie np. postinor chcialo - ale znacznie
    mniej zabawne jest czekanie na miejsce na kardiologii okolo
    8 miesiecy - bo kto by sie tam sercem pacjenta przejmowal.

    Ogolnie masz racje, panstwowa sluzba zdrowia jest znacznie
    weselsza niz zaplacenie prywatnemu raz i dostanie wszystkiego
    od reki i w komplecie :-)

    Kira (rowniez ubawiona)