PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy przysluguje mi ekwiwalent? › Re: czy przysluguje mi ekwiwalent?
    From: "Paweł Sz." <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy przysluguje mi ekwiwalent?
    Date: Sun, 2 Jan 2005 14:26:26 +0100

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cr8rar$14ap$1@news2.ipartners.pl...
    > Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Paweł Sz.
    >
    > A co masz napisane na świadectwie pracy? Gdzieś na początku (3 albo 4
    > punkt) powinno byc napisane na jakiej podstawie -pownienien być podany
    > artykuł Kodeksu Pracy (a jeżeli z wypowiedzeniem to powinno być
    > zaznaczone która strona wypowiedziała).
    Fakt ! Tam stało jak byk, że "wypowiedzenie przez pracownika" ! Czyliż
    znaczy to, że za ten ostatni miesiąc, w którym nie chodziłem już do pracy
    mogę oczekiwać wypłaty pensji ??? Bo skoro nie było to rozwiązanie umowy za
    porozumieniem stron to okres wypowiedzenia mi się nie skraca... ech, czuję,
    że bez flaszki tego się nie rozstrzygnie... ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł