PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ? › Re: czy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ?
    From: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ?
    Date: Fri, 3 Jan 2003 17:24:38 +0100

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3E159672.6674F419@poczta.fm...
    > A rzeczywiscie jest takie prawo?
    > Ze pracodawca ma mi refundowac okulary?
    > Ja wprawdzie tez mam dosc duza wade wzroku - chyba nawet wieksza niz
    > wiekszosc skarzacych sie (-4 i -8), tez pracuje 8-9 przed kompem, ale
    jakos
    > na refundacje nie wpadlam.
    > Za to ostatnio strasznie boli mnie kregoslup, nie wiem wiec czy pracodawca
    > nie powinien mi zrefundowac jakis cwiczen, czy plywalni???

    Hehe....
    Urodziłaś się dopiero czy co???
    Przecież jest tajemnicą poliszynela że po 10 latach pracy przed kompem masz
    pewne okulary, oraz nieodwracalne zmiany w kregosłupie szyjnym i lędźwiowym.
    Dlatego profesjonaliści pracują przy niepromieniujacych monitorach LCD.
    Dlatego np. programiści Microsoftu mają w czasie pracy 2-godzinną
    obowiązkową przerwę na uprawianie sportu (nie lancz) - odszkodowania za
    utracone zdrowie mogą być zbyt duże.

    Wiesiek