PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ? › Re: czy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ?
    From: Aleksandra <a...@u...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy pracodawca moze wogole odmowic refundacji okularów ?
    Date: Fri, 03 Jan 2003 15:12:33 +0100

    "
    > Ta sparwa jest już nie aktualne, jednak na przyszłość chciałabym wiedzieć. Z
    > tego co piszesz pracodawca miał obowiązek zrefundować mi zakup okularów,
    > jednak lekarz med. pracy napisał w opini co innego: nie do pracy a do
    > chodzenia.

    Pracownik powinien zgłosić się do pracodawcy po
    skierowanie na badania (wst epne lub okresowe, ew.
    kontrolne). Jesli po badaniach profilaktycznych
    okulista wyda papierek z zaznaczona opcją "wymaga
    okularów korekcyjnych do pracy ...." i taki
    papierek przedstawisz pracodawcy, (zakładając
    oczywiscie, że spełniasz warunki pracy przy kompie
    itd.) ten zwróci koszty zakupu okularów z
    odpowiednimi szkłami.
    UWAGA: wysokosc refundacji ustala pracodawca, więc
    czy będzie to 100,200 czy 500 zł. - jego wola.

    Aleksandra