PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos kiedys przestal byc bezrobotnym ???

  • 1. Data: 2005-03-15 20:25:11
    Temat: czy ktos kiedys przestal byc bezrobotnym ???
    Od: Czlowiek_2 <n...@n...pl>

    Czy ktos przestal byc w ostatnich latach bezrobotnym?

    Jesli tak, to prosze o przepisanie mi, na podstawie jakiego
    art. jakiego ust, jakiego pkt (????????????????)
    ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
    UP orzekl o skresleniu z bezrobotnych.
    (oczywiscie po podaniu im do 5 dni, ze sie podjelo zatrudnienie)

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-03-19 10:16:35
    Temat: Re: czy ktos kiedys przestal byc bezrobotnym ???
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (Czlowiek_2, a któżby! ;-) ) wyklepał:
> [...]
    > UP orzekl o skresleniu z bezrobotnych.
    > (oczywiscie po podaniu im do 5 dni, ze sie podjelo zatrudnienie)

    Aż pójdę po papiery, boś mnie zaintrygował, powiesz potem po co to...

    A chcesz legalne czy dyscyplinarne? ;) A, legalne, no to: art. 2 ust.1
    pkt 2, art.13 ust.3 pkt 1 w związku z art.6 pkt 6 lit. a ustawy z dnia
    14.12.1994 o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu oraz art.104
    ustawy z dnia 14.06.1960 (ojesu!) kodeksu postępowania adm.

    "Wymeldowanie" z 2002r. :)

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

  • 3. Data: 2005-03-20 17:53:54
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Czlowiek_2; <s...@4...com> :

> [...]
    > UP orzekl o skresleniu z bezrobotnych.
    > (oczywiscie po podaniu im do 5 dni, ze sie podjelo zatrudnienie)

    Rozumiem, że chodzi o sytuację zatrudnienia i zgłoszenia tego faktu w
    UP? Proszę bardzo:

    "Na podstawie art.2 ust.1 pkt 2, art.33 ust.4 pkt 1 w nawiązaniu z art.9
    pkt 14 lit. a ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i
    instytucjach rynku pracy"

    Flyer
    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101