PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia programista PHP zdalnie ??

  • 1. Data: 2005-03-15 18:59:19
    Temat: Ile zarabia programista PHP zdalnie ??
    Od: "Ixon" <i...@o...pl>

    załózmy ze jest srednio obciazony obowiazkami

    Pozdrawiam
    Ixon

  • 2. Data: 2005-03-15 19:08:53
    Temat: Re: Ile zarabia programista PHP zdalnie ??
    Od: mgl <m...@s...net>

    Ixon wrote:
    > załózmy ze jest srednio obciazony obowiazkami

    dlaczego nie napisałeś, czy ekspert jesteś z tego pehape, czy średniak,
    czy wiesz, co to MVC, DAO czy webservice, czy pracujesz tygodniowo 4 czy
    40h? gdybyś napisał to wtedy ktoś mógłby mieć szansę odpowiedzieć.

    btw, znałem programistę pehape, który wyciągał 4k PLN na rękę zdalnie na
    pół etatu. ale nie pracował dla krajowej firmy.

    dobranoc,
    mgl

  • 3. Data: 2005-03-16 16:27:57
    Od: "Sullivan" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Ixon" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > załózmy ze jest srednio obciazony obowiazkami

    ~ 500/tydzień ale w dzień studiuje a wieczorem troche siedze przy kompie.
    Jak na moje potrzeby jest całkiem dobrze.