PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy jak juz wszyscy wyjada do Unii...

  • 1. Data: 2004-05-06 11:23:10
    Temat: czy jak juz wszyscy wyjada do Unii...
    Od: "citizen" <c...@c...ci>

    to ja dostanę wreszcie pracę w kraju?

  • 2. Data: 2004-05-06 11:25:58
    Temat: Re: czy jak juz wszyscy wyjada do Unii...
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "citizen" <c...@c...ci> wrote in news:

    > to ja dostan? wreszcie prac? w kraju?

    Nie.. pierwsi wyniosa sie pracodawcy. :P

    /silver

  • 3. Data: 2004-05-06 11:33:58
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "citizen" <c...@c...ci> napisał w wiadomości
    > to ja dostanę wreszcie pracę w kraju?

    wyjadą tylko nieliczni!! ale może pojawi się więcej inwestorów...

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2004-05-06 12:12:09
    Od: "Maciej" <f...@i...pl>

    > to ja dostanę wreszcie pracę w kraju?
    Ja tez na to licze :-)))

  • 5. Data: 2004-05-06 12:42:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "citizen" <c...@c...ci> napisał w wiadomości
    > >
    > wyjadą tylko nieliczni!! ale może pojawi się więcej inwestorów...

    a po co im inwestować w takim beznadziejnym kraju....

  • 6. Data: 2004-05-06 12:45:10
    Od: "libra" <l...@o...pl>

    > a po co im inwestować w takim beznadziejnym kraju....

    To ludzie tworzą rzeczywistość. To ludzie są odpowiedzialni
    za to jaki ten kraj jest. Między innymi Ty i ja.
    Ja robię wszystko by rozwijać swoją firmę, zbudować coś trwałego.
    Ty jak mniemam wbijasz we wszystko laskę i tylko narzekasz.
    L.

  • 7. Data: 2004-05-06 19:09:34
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 6 May 2004 14:12:09 +0200, na pl.praca.dyskusje, Maciej napisał(a):

    > Ja tez na to licze :-)))

    Ja też , ale to o pracodawcach może się niestety spełnić.

  • 8. Data: 2004-05-06 19:40:50
    Od: "Ziggy" <z...@w...pl>

    > Ty jak mniemam wbijasz we wszystko laskę i tylko narzekasz.

    Dokladnie! A wszystkiemu winni sa "zydzi, masoni i cyklisci" ;)
    To ich knowania odbieraja prace Synom i Corkom Narodu Polskiego ;)

    Ziggy

  • 9. Data: 2004-05-06 19:40:54
    Od: "Ziggy" <z...@w...pl>

    > to ja dostanę wreszcie pracę w kraju?

    "Dostane prace". To praca ktos dzieli???
    Zawsze myslalem ze prace sie zdobywa.

    Jakie masz wyksztalcenie?

    Ziggy

  • 10. Data: 2004-05-06 19:41:00
    Od: "Ziggy" <z...@w...pl>

    > a po co im inwestować w takim beznadziejnym kraju....

    Ten kraj nie jest beznadziejny.
    Ten kraj jest taki jak kazdy inny. Ma wady, ma zalety.

    Problem jest z ludzmi. Z niedouczonymi, niemyslacymi,
    roszczeniowo nastawionymi obywatelami ktorzy z niczym sobie nie
    radza "a ukonczyli studia". Tyle ze nie boja sie przed samymi soba
    przyznac, iz posiedli nikomu nie potrzebna wiedze z dziedziny
    resocjalizacji,
    etnologii, entomologii, socjologii lub kilkudziesieciu innych kierunkow o
    baaardzo ograniczonym rynku pracy.

    Dlaczego dwoch z moich znajomych nie ma pracy (a mam
    znajomych w wieku 22-30 lat)? Bo jeden poszedl na polonistyke! Zrezygnowal
    po roku z automatyki na politechnice, i poszedl na POLONISTYKE!
    Drugi (a wlasciwie druga), wybrala baaaardzo poszukiwany przez
    pracodawcow kierunek: KULTUROZNAWSTWO. A teraz przy kazdym
    spotkaniu wyplakuje mi sie, iz minely 3 lata jak skonczyla studia a ona
    nadal nie ma pracy. Ale ten kraj beznadziejny...

    A moja dziewczyna skonczyla _nudny_ kierunek: rachunkowosc i ma
    swietna prace ktora dostala bez znajomosci.

    Ziggy