PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow? › Re: czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 20:00:53 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@al235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Cassandra" <k...@...O.S.P.A.M.rsc.pl> napisał w wiadomości
    news:PgQrb.23146$ky5.303273@news.chello.at...
    > Jesli mozna wiedziec - w jakiej firmie pracujesz? Takie "awanse" jak
    > opisujesz nie zdarzaja sie, bowiem, zbyt czesto - stad moje pytanie.. Od
    > kilku miesiecy szukam pracy jako asystentka lub sekretarka (niestety bez
    > doswiadczenia, z samym mgr wyzej siegac nie moge, a gdy probuje -
    > jestem dosc szybko sprowadzana na ziemie) i omijalam stanowisko
    > recepcjonistki glownie ze wzgledu na brak rozwoju, a tu prosze - sa
    > firmy, ktore doceniaja taka prace i jak najbardziej promuja..

    W mojej firmie sporo dziewczyn z recepcji poprzechodzilo do innych dzialow -
    jedna (mlodziutka dziewczyna zreszta) jest juz szefem jakiegos projektu (czy
    tam zastepca - i tak niezle). Zdarza sie jak najbardziej, czasem z recepcji
    przechodza na asystentki czlonkow zarzadu (a to juz niezla fucha) itp.
    pozdr
    /p