PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow? › Re: czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    From: "glos" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czy/dlaczego przyszli pracodawcy nie chca zatrudniac absolwentow?
    Date: Mon, 10 Nov 2003 02:28:45 +0100
    Sender: g...@p...onet.pl@home.mayanet.pl

    Użytkownik "rafalm" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bolp0s$8ii$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > jak w temacie,
    >
    > kilka watkow nizej "Kto ma lepsze perespektywy zatrudnienia?" pojawil sie
    > nastepujacy post
    >
    > "...przestaje sie liczyc ile masz tego wykształcenia. W miejscach gdzie
    nie
    > zatrudniaja ludzi kompetentnych (a jest takich pełno, nawet poza
    budżetówka)
    > działaja tylko znajomości. natomiast w miejscach gdzie jednak zależy im na
    > umiejętnościach liczy sie praktycznie tylko dośwadczenie."
    >
    > jako swiezo upieczony mgr inz. odczuwam ta prawde dosc bolesnie

> [...]

    jesli jestes mgr informatyki, specjalizujacym sie (chcacym sie
    specjalizowac)
    w programowaniu - moge Ci zaproponowac rozwiazanie: staraj sie lapac
    zlecenia. Masz szanse szybko nabrac podstawowego doswiadczenia.
    Przy pozyskiwaniu zlecen nie badz wybredny - i bierz nawet te, za ktore
    nikt Ci nie zaplaci (serwisy organizacji charytatywnych, stowarzyszen, itp).
    Mozesz tez poskanowac siec i sam wystapic do nich z w/w propozycja.
    Dlaczego za darmo? Niestety, malo kto zleci Ci platne zlecenie.
    Ty tez nie powierzysz naprawy piecyka gazowego ani samochodu
    pelnemu dobrych checi absolwentowi.

    Metoda sprawdzona - taka droge zawodowa przechodzila niegdys moja Zona.

    pozdrawiam,

    glos