PracaGrupypl.praca.dyskusjeczas pracy › Re: czas pracy
    From: "Ania Pelc" <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: czas pracy
    Date: Wed, 23 Jul 2003 17:00:49 +0000 (UTC)

    Kudlaty <k...@g...pl> napisał(a):

    > Dołączam się do życzeń. U nas w firmie nie ma płaconych żadnych 50 ani 100.
    > Poza niedzielą (dobre i to:)) A płacone nadgodziny to płaca netto, bez
    > żadnego odprowadzania podatku hehe:) Czyli podwójnie nas ....;)
    >
    > Kiedyś najstarsi pracownicy poszli do szefa o tym porozmawiać. Rozmowa była
    > krótka: nie podoba się możecie się zwolnić :p . I to by było na tyle naszej
    > walki o nadgodziny. Acha. Wtedy szef powiedział, że nie bedzie żadnych
    > nadgodzin wypłacanych a za to dni wolne będą. Hehe. Może przez tydzień tak
    > było:)
    >
    > Kudlaty

> [...]
    U nas wygląda to tak: facet ma firmę, zatrudnia tylko stażystów którym płaci
    nie on sam tylko urząd pracy, do tej pory w soboty i niedziele pracował sam
    lub jakiś jego znajomy na umowe zlecenie, teraz najwyraźniej postanowił
    zaoszczędzić na tym znajomym i wymyślił sobie ten 41 godzinny tydzień pracy i
    to że jedną sobotę czy niedzielę mamy (my stażyści, którym nie płaci)
    odpracowywać (te niby 4 godz. które zostają w miesiącu). Raz na początku,
    zanim wpadł na ten genialny wręcz pomysł, robiłam sobotę niby za nadgodziny -
    za 8 godz. dostałam 30 zł, kpina. To już urząd pracy więcej płaci za godzine.
    pozdrówka
    Ania