PracaGrupypl.praca.dyskusje › cv i list motywacyjny a e-mail

  • 71. Data: 2002-09-28 21:18:42
    Temat: Re: cv i list motywacyjny a e-mail
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:

    > 2. Co maja "byki w formatowaniu" ze znajomoscia Worda, swiadcza o
    > nieznajomosci typografii. Jak potrzebujesz lamacza to ma priorytetowe
    > znaczenie, dla programisty - zadnego.

    Świadczą o używaniu narzędzia bez wiedzy do czego ono służy. To ja
    dziękuję, wolę kogoś, kto zrobi to, czego od niego oczekuję za pomocą
    tego, co zna.

    > 3. Kiedys czytalem o sekretarce, ktora wybierala sposrod kandydatow na
    > programistow na podstawie ich fotografii .... Twoja metoda jest tak samo
    > sensowana.

    Tylko ja nie szukam programistów. Akurat w pracy u mnie nie można
    opierać się na wymyślonych założeniach.

    --
    ___________ (R)

  • 72. Data: 2002-09-28 21:19:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > Jeszcze nie widziałem takiego ogłoszenia.

    Popełniłem swego czasu dwa takowe.

    --
    ___________ (R)

  • 73. Data: 2002-09-28 21:20:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    jerzu <j...@i...pl> wrote:

    > PS: Jak często widujesz ogłoszeniu w których jest określone w jakim
    > formacie należy przysłać aplikację?

    Rzadko. I niestety, świadczy to o arogancji pracodawcy.

    --
    ___________ (R)

  • 74. Data: 2002-09-28 23:37:32
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    _...@i...pl (Adam P?aszczyca) wrote in <an563g$r94$11@news.onet.pl>:

    /ciach.../

    >P.S. a jezeli mam w korporacji Worda 5.0, a dostaje w formacie worda
    >2000, to co?

    To raczej niemozliwe. Korporacyjny standard to obecnie Word 97/2000.
    I nie pytaj _gdzie_to_jest_napisane_. Nie ma definicji standardu, takie
    rzeczy sie po prostu wie pracujac z korporacjami. A jesli zaczniesz szukac
    tam kiedys pracy to wysylaj im swoje dokumenty w otwartych standardach
    - nie bedziesz stanowil duzej konkurencji ;-)

    W.

  • 75. Data: 2002-09-28 23:57:12
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Świadczą o używaniu narzędzia bez wiedzy do czego ono służy. To ja
    > dziękuję, wolę kogoś, kto zrobi to, czego od niego oczekuję za pomocą
    > tego, co zna.

    Mysle, ze uzywajacy Worda wiedza, ze sluzy on do pisania tekstow.
    Jezeli zle formatuja to moze po prostu nie znaja zasad typografii ( ja tez
    np. nie znam za dobrze ), nie
    maja zmyslu artystycznego. itp. Co ma piernik do wiatraka ?

    > Tylko ja nie szukam programistów. Akurat w pracy u mnie nie można
    > opierać się na wymyślonych założeniach.

    Ten przyklad dalem, bo IMHO Twoje zalozenia zadnego sensu nie maja.

    --
    Jacek

  • 76. Data: 2002-09-29 22:16:04
    Od: j...@H...poczta.fm (juij)

    Adam Płaszczyca napisał:

    >Otrzymałbyś odpowiedź, alr i tak parę punktów byś w moich oczach
    >stracił, jako, że w ogłoszeniu wyraźnie był podany 'standard otwarty'.

    Jeżeli był podany (treści Twoich ogłoszeń nie znam) to byś takiej treści
    nie dostał, tylko od razy PDF dla przykładu.

    >Zgadza się - dlatego podałem.

    no to byś w moich oczach parę punktów zyskał

    --
    Pozdrawia
    Wojtek <j...@H...poczta.fm> - bez 'HaTeSPAM.'

  • 77. Data: 2002-09-30 10:55:35
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jacuo <z...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > np. nie znam za dobrze ), nie
    > maja zmyslu artystycznego. itp. Co ma piernik do wiatraka ?

    Jeżeli ktoś używa wordado pisania tekstów, to znaczy, że powinien używać
    notatnika.

    > Ten przyklad dalem, bo IMHO Twoje zalozenia zadnego sensu nie maja.

    Dla Ciebie nie, dla mnie tak.

    --
    ___________ (R)

  • 78. Data: 2002-10-01 13:43:27
    Od: luke <k...@p...pl>

    W artykule <amvd3j$i0a$6@news.onet.pl> Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A nie prościej TXT? Tak sie sklada, ze najlepiej sie to czyta, bez
    > udziwnien, bez bajerkow...

    jaki standard kodowania polskich liter?
    enter w stylu uniksa czy windowsa?
    plik TXT w załączniku to nieporozumienie

    --
    Pozdrawiam,
    Luke

  • 79. Data: 2002-10-01 17:58:45
    Od: <m...@N...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca jest nienormalny nie rozmawiajcie z nim.

  • 80. Data: 2002-10-01 20:46:57
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@n...gazeta.pl wrote:
    > Adam Płaszczyca jest nienormalny nie rozmawiajcie z nim.

    heh, nie zapomnę sytuacji, kiedy taki jeden, co mnie od najgorszych
    wyzywał na liście dyskusyjnej był na rozmowie kwalifikacyjnej. Dawno się
    tak nie ubawiłem :-)

    --