PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś nie tak › Re: coś nie tak
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: coś nie tak
    From: t...@n...only.com.pl (TK)
    Date: 10 Jan 2002 14:14:24 +0100

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in <a1f4rq$bc1$1@news.tpi.pl>:

    >Nie popodajmy w skrajnosci, od lat wiekszosc drobnych prac serwisowych,
    >wgrywania nowych wersji programow itp.
    >robie na gebe (na telef. wezwanie) i nigdy nie ma problemow z
    >platnosciami, a przynajmniej nie z tego powodu.

    To szczera rada - podpisz ją jak najszybciej. Dlatego że w tej chwili nawet
    najsolidniejszy klient po prostu może szukać oszczędności - i np.
    zakwestionować ilość godzin, cenę sprzętu itp.....

    >Jesli dla odmiany klient pada to i zadne umowy nie pomoga. Faktury
    >chetnie przyjmie (bo ma koszty, bo odliczy VAT) ale nie zaplaci.
    >I co, bedziesz sie sadzil dla np. 200 - 1000 zł?

    Tańszy wniosek sądowy o zgłoszenie upadłości - jak masz podpisaną i
    niezapłaconą fakturę (+ kilka innych warunków) - to działa bardzo
    "psychologicznie" motywująco. I nie wpłacasz tak dużego wadium :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz