eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjecoś nie tak › Re: coś nie tak
  • Data: 2002-01-10 13:14:24
    Temat: Re: coś nie tak
    Od: t...@n...only.com.pl (TK) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "A.B." <b...@k...onet.pl> wrote in <a1f4rq$bc1$1@news.tpi.pl>:

    >
    >>
    >> Natomiast wyobraź sobie sytuację, w której przychodzę jutro do Ciebie
    >> i mówię:
    >>
    >> - Ma pan tutaj mój program, panie Bochniak. Fajny? No jak to, przecież
    >> Pan zamawiał? Fakturka tutaj leży, proszę 15000 zł + VAT przelewem,
    >> termin za miesiąc. Do widzenia.
    >>
    >Nie popodajmy w skrajnosci, od lat wiekszosc drobnych prac serwisowych,
    >wgrywania nowych wersji programow itp.
    >robie na gebe (na telef. wezwanie) i nigdy nie ma problemow z
    >platnosciami, a przynajmniej nie z tego powodu.

    To szczera rada - podpisz ją jak najszybciej. Dlatego że w tej chwili nawet
    najsolidniejszy klient po prostu może szukać oszczędności - i np.
    zakwestionować ilość godzin, cenę sprzętu itp.....


    >Jesli dla odmiany klient pada to i zadne umowy nie pomoga. Faktury
    >chetnie przyjmie (bo ma koszty, bo odliczy VAT) ale nie zaplaci.
    >I co, bedziesz sie sadzil dla np. 200 - 1000 zł?

    Tańszy wniosek sądowy o zgłoszenie upadłości - jak masz podpisaną i
    niezapłaconą fakturę (+ kilka innych warunków) - to działa bardzo
    "psychologicznie" motywująco. I nie wpłacasz tak dużego wadium :)


    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1