PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    From: "Józek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 20:49:18 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@cao69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cmqqqi$qf9$1@opal.futuro.pl...

    > Na takie ilości bym nie liczył. W kazdym razie napewno zmniejszyła by
    > się
    > szara strefa a państwo wcale nie musiałoby stracić - lepiej żeby jak
    > najwięcej osób płaciło niskie podatki niż nie płaciło ich wogóle
    > (zresztą
    > rząd już miał przykład z obniżeniem akcyzy na alkohol i jednoczesnym
    > zwiększeniem wpływów ale jak widać nie wyciągnęli z tego wniosków). Poza
    > tym ruszyłoby to trochę gospodarkę.

    Kto tu pisze o stratach państwa.
    Problem jest w tym że TY, WY , My , nie będziemy mieli co robić, i nie dla
    tego że tej pracy brakuje tylko że nie ma kto za nią płacić.
    Myśle że wiesz że dziś nie ma problemu z wyprodukowaniem problem leży w
    sprzedaży.

    > Niestety ponad dwa razy tyle. A od nowego roku chcą jeszcze zwiększyć.

    Pisałem o pracodawcy.

    > Widzę że chciałbyś od razu cały świat zbawiać :)) 3 milionów napewno
    > nikt
    > nie przyjmie ale tym kilku(nastu, dziesięciu) tysiącom ludzi którzy
    > mogli
    > by znaleźć zajęcie choćby w GB chyba można pomóc?
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Mój drogi mnie już karmiono małą łyżeczką, już moi rodzice robili wszystko
    aby mnie było lepiej, niestety jak wiesz system się skończył a mało ze
    mnie się nie poprawiło ale moim dzieciom właściwie się pogorszyło, córka
    magister pracuje za 500 zł.
    A ile w tej GB milionów nie ma pracy?
    Cały świat powiadasz.......
    Widzisz zbudowano system ................................
    Mam własne zdanie na bardzo wiele rzeczy. Całkiem inne.

    Józek