PracaGrupypl.praca.dyskusjeco zrobic, zeby bylo lepiej? › Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
  • Data: 2004-11-09 17:42:35
    Temat: Re: co zrobic, zeby bylo lepiej?
    Od: "Immona" <n...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cmqsmv$lq8$1@amigo.idg.com.pl...
    > Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak? Zmiana frontu? Wcześniej pisałaś, że się nie nadają, bo będą szkodzić
    > obnosić się ze swoją frustracją, a tu proszę. A właściwie dziekuję za

    Na stanowisku nie spelniajacym ambicji _i_ nie dajacym mozliwosci
    rozwoju/awansu owszem. Gdy stanowisko daje mozliwosc awansu, zatrudnianie
    osoby z przerostem kwalifikacji jest dobre, bo potem mozna czerpac ludzi z
    rekrutacji wewnetrznej.

    > wsparcie mojego stanowiska. Dziwie się, że tych osób nie odsieje Twój
    > idealny sposób rekrutacji, jakiego wcześniej broniłaś.

    A gdzie mowa o tym, ze te osoby przychodzace na miesieczne zlecenie sa
    przekwalifikowane? :) Mieszasz dwie zupelnie rozne sprawy.

    I.