PracaGrupypl.praca.dyskusje › co warto ? ? ?

  • 1. Data: 2005-02-09 19:04:42
    Temat: co warto ? ? ?
    Od: Marcin Szczepański <m...@o...pl>

    chciałbym podjąc naukę w szkole policealnej zamiast na studiach,i tak
    będę musiałzapłacic bo mam juz 28 lat , poradzcie czy warto ?

  • 2. Data: 2005-02-09 19:22:27
    Temat: Re: co warto ? ? ?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Marcin Szczepański <m...@o...pl> zapodał(a):
    > chciałbym podjšc naukę w szkole policealnej zamiast na studiach,i tak
    > będę musiałzapłacic bo mam juz 28 lat , poradzcie czy warto ?

    Jeżeli: masz maturę i Cię stać - lepiej studia. Wyjdzie z półtora roku
    dłużej a będziesz miał wyższe wykształcenie... Namnożyło się różnistych
    uczelni - może jednak warto?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2005-02-10 12:44:28
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Studia na panstwowej uczelni. Żadne studium. NIC Ci ono nie da, a wydasz
    tylko niepotrzebnie pieniądze i stracisz czas

  • 4. Data: 2005-02-10 16:42:44
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Shady w news:MGIOd.43109$2e4.32253@news.chello.at napisał(a):

    > Studia na panstwowej uczelni. Żadne studium. NIC Ci ono
    > nie da, a wydasz tylko niepotrzebnie pienišdze i stracisz czas

    Taaak... po kilku minutach rozmowy kolega mi mówi:
    - Przepraszam, ale ja nie wiem o czym ty do mnie mówisz.

    I nie chodziło o to, że gadałem bzdury. On uczelnia państwowa, ja
    policealka. Do czego zmierzam. Ano do tego, ze jeśli ktoś chce tracić czas
    to i na państwowej nic mu w tym nie przeszkodzi.

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2005-02-10 18:14:23
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Shady [Thu, 10 Feb 2005 12:44:28 GMT]:

    > Żadne studium. NIC Ci ono nie da, a wydasz tylko
    > niepotrzebnie pieniądze i stracisz czas

    A no przepraszam, ale sie nie zgodze. Jesli dobrze wybierzesz
    i wiesz po co tam idziesz, kto Cie bedzie uczyc i czego, to
    czasu nie stracisz. Wiem, przerabiam sobie co jakis czas i mi
    tam sporo z tego zostaje. Chociaz fakt, ze zazwyczaj jest tak
    ze ci ktorzy cos juz wiedza sie ucza, a reszta siedzi tylko
    z rozdziawionymi gebami... wiec jesli kwalifikujesz sie do tej
    reszty, to kompletna strata czasu. Papier dostaniesz. I tyle.

    Kira

  • 6. Data: 2005-02-11 11:50:53
    Temat: Odp: co warto ? ? ?
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    dobre pytanie, ja na przykład nie znam na nie odpowiedzi
    ale np. Ci którzy poszli na zaoczne i do pracy są teraz w elitach...

  • 7. Data: 2005-02-12 15:56:54
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Shady <s...@p...nospam.fm> zapodał(a):
    > Studia na panstwowej uczelni. Żadne studium. NIC Ci ono nie da, a wydasz tylko
    niepotrzebnie pienišdze i stracisz czas

    Oj - nie masz do końca racji :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2005-02-12 15:58:17
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    bezrobotny <N...@g...pl> zapodał(a):
    > dobre pytanie, ja na przykład nie znam na nie odpowiedzi
    > ale np. Ci którzy poszli na zaoczne i do pracy sš teraz w elitach...

    Jeżeli chodzi o IT - jest niewielki procent studnetów po dziennych
    (mówię np. o Politechnice Wrocławskiej), którzy potem wbijają
    się w zawód bez problemu :)
    "Studia dzienne" (7.30 - 21) nie pozwalają rozwijać się w innych kierunkach,
    oraz zdobywać wiedzę praktyczną.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 9. Data: 2005-02-12 19:51:44
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Oj - nie masz do końca racji :)
    Ale dużą na pewno (bez zastrzeżenia - "państwowej").
    1. bez papierka min. licencjatu znacznie trudniej dostać pracę
    2. tam, gdzie wymagane jest średnie, za wyjątkiem sporadycznych
    przypadków nie ma znaczenia, czy to LO czy studium.
    Stawiam na "nie warto".

  • 10. Data: 2005-02-13 09:41:01
    Od: "PaulinaW" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <j...@k...nie-istnieje.pl> napisał w
    wiadomości news:1667892347.20050212205144@kowalski.nie-pisac.pl
> [...]
    > 2. tam, gdzie wymagane jest średnie, za wyjątkiem sporadycznych
    > przypadków nie ma znaczenia, czy to LO czy studium.

    No to co robić? Znam sytuację autora wątku osobiście, nawet bardzo ;)
    Mamy 1000 zł miesięcznie (ja studiuję dziennie, jestem na półmetku -
    oprócz tego daję korepetycje), Marcin ma kiepsko płatną stałą pracę,
    która jednak - ważny argument - daje mieszkanie. Studia dzienne zatem
    odpadają. Na płatne - za 400 zł miesięcznie - po prostu nas nie stać.
    Czy zawodowe studium np. fizykoterapii, lub o kierunku pracownik
    socjalny nie jest w tym wypadku jednak lepsze niż samo LO? Zawsze to
    jakiś konkretny zawód w ręku.

    Paulina