PracaGrupypl.praca.dyskusjeco warto ? ? ? › Re: co warto ? ? ?
  • Data: 2005-02-17 08:44:34
    Temat: Re: co warto ? ? ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Kowalski; <1...@k...nie-pisac.pl> :

    > Jeszcze na razie fizykoterapeutka z wyższym przy zabiegach "fizycznie"
    > chyba nie jest zagrożeniem. Też dla mechanika samochodowego
    > _wykonującego_ naprawy (normalnych) samochodów jak i dla drukarza. Ale
    > masz rację - za kilkanaście lat może to wyglądać inaczej - na pewno
    > poligraf z wyższym zastąpi maszynistę offsetowego, bo proces
    > drukowania będzie zupełnie inny, na pewno do samochodu będzie
    > podchodzić technik-inżynier, a technik mechanik będzie tylko
    > pomocnikiem, bo samochody będą inne i być może opieka nad pacjentami
> [...]

    Nie wiem jak gdzie indziej, ale mam wrażenie, że w W-wie już te czasy
    nastały - kilkanaście szkół wyższych zasysających ludzi z całej Polski
    tworzy specyficzny rynek pracy. Nie wiem jak to wygląda ze strony
    pracodawcy [jedynym przykładem na psp były rozważania absolwenta
    politechniki, który dostał staż w warsztacie na kanala i w salonie
    samochodowym jako "obsługa klienta", i miał wątpliwości gdzie pójść],
    ale mz. na niektóre stanowiska w W-wie zgłaszają się kandydaci po
    zawodówkach i szkołach wyższych - na pierwszy rzut oka wybór wydaje się
    prosty.

    Flyer

    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101