PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-21 15:49:16
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "@nn" napisał w wiadomości

    > Trochę OT będzie, bo o zakupach a nie pracy, ale oto co odpowiedziała
    > pani ze sklepu internetowego gdy potwierdzenie przelewu dostała w
    > formacie PDF:
    > "Co do załącznika, na szczęście nie mogę go otworzyć. Jak Pani zapewne
    > wie
    > protokół https jest szyfrowany dla Pani bezpieczeństwa. W przeciwnym
    > razie mogłbym spokojnie wejść przez podany przez Pania w załączniku
    > link
    > bezpośrednio na Pani konto bankowe i nieźle sie tam zabawić.
> [...]

    Kompletnie nie rozumiem o co tej pani chodziło???
    A Tobie o co, skoro napisałaś o tym??? ;]
    Zapomniałaś dodać jakiegoś emotikona?

    Oprócz linku mogę podać nawet swój login do konta, a i tak nikomu
    to nic nie da, bo musi znać jeszcze moje hasło (po trzykrotnie nieprawi-
    dłowym wprowadzeniu, następuje blokada konta), a i tak mu to mało
    da, bo musiałby mieć jeszcze mojego tokena ;PPP (czy też - w przypadku
    haseł jednorazowych - listę kodów-haseł).

    --
    Koziorozec