PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
  • Data: 2005-10-24 07:38:24
    Temat: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Od: jerry <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Forest napisał:
    > dziękuję wszystkim za opinie, łał - na mój post odpowiedziano ok. 60 razy, a
    > tak apropo tematu, byłem na targach pracy, zadałem TO pytanie ( dla
    > niewtajemniczonych - word, czy pdf), i każda z osób odpowiedziała mi, że w jej
    > firmie można odczytać format doc. i pdf.

    Tak jest w firmach w których pytałeś na targach, tak jest w firmach w
    których pracowałem, pracuje, pracują moi znajomi, tak jest nawet na
    komputerze mojej 46 letniej cioci! PDF nikogo nie dziwi, nikogo nie
    odstrasza, poza osobami na grupie. Mimo, że szanuję ich obawy to jednak
    jak widać - w rzeczywistości nie mają potwierdzenia. Dlatego ja już
    dawno wybrałem PDF jako najodpowiedniejszy format prezentacji mojego CV
    i LM.
    Pozdrawiam,
    jerry