PracaGrupypl.praca.dyskusjeco sie dzieje - czyli już oklepana kwestia › Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    From: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co sie dzieje - czyli już oklepana kwestia
    Date: Fri, 21 Oct 2005 14:36:47 +0200

    jerry napisał(a):
    > ..i jeszcze komp na Linuxie :)
    >
    > format *.doc obsługuje nie tylko MS Word. Został on zaimplementowany
    > także w innych programach edycji tekstu - np. darmowy OpenOffice, także
    > w wersji na platformę Windows.

    Tym lepiej, bo mamy pewnosc, ze jesli ktos nie posiada Offica to bardzo
    prawdopodobne jest, ze bedzie mial np. Oppen Office, ktory z otworzeniem
    .doca sobie poradzi.

    > To jest przykład argumentu na siłę, w przypadku kiedy nie możesz nic
    > innego mi zarzucić. Nie wyjmuj mi bredni z ust, proszę,

    Jak na sile? Po prostu popadam tak jak Ty w _BEZSENSOWNE_ skrajnosci :)

    > oczywiście, że nie - ale widzi co tam jest napisane i jeżeli czegoś
    > brakuje lub jest źle sformatowane to taki dokument budzi poważne
    > wątpliwości.

    Tak, tyle ze zamiast wyjasniac skad sie one (bo nikt nie ma na to czasu)
    wziely stwierdzi, "o kolejny pajac przyslal aplikacje" i CV leci do
    kosza. Zreszta czemu zakladasz, ze osoba ktora sfalszuje dokument zrobi
    to w sposob nieumiejetny i budzacy jakiekolwiek watpliwosci?

    > może też zrobić inaczej: Może wydrukować Twoje CV, zeskanować,
    > następnie przepuścić to przez oprogramowanie do rozpoznawania tekstu
    > OCR, następnie wczytać do edytora tekstu, zmodyfikować, wydrukować i
    > podać szefowi. I tak z każdym następnym....Ręce opadają na taką wypowiedź.

    No widzisz, sam wlasnie podales kolejny latwy sposob, ktorym mozna
    obejsc ograniczenia stawiane przez .pdf.

    > to zawsze jest możliwe - bezsensowny argument;

    Nie chce Cie obrazac, ale albo jestes niewystarczajaco bystry, albo ja
    nie umiem tlumaczyc. To wcale nie jest bezsensowny argument, po co
    zabezpieczac cos, co w latwy sposob mozna podrobic/sfaszowac, dodajmy w
    sposob nie do wykrycia. No powiedz mi, po co?

    > stratą czasu jest odpowiadanie na takie posty - nie chcę jednak by Ci
    > którzy przyjęli moją argumentację pomyśleli, że poddaję się takiemu
    > prowokatorowi jak Ty.
    > ZABEZPIECZANIE SIĘ PRZED NIEAUTORYZOWANĄ MODYFIKACJĄ DANYCH jest jednym
    > z elementarnych poczynań w przypadku korzystania z komputera
    > podłączonego do sieci. Zwłaszcza w takim tempie rozwoju technik
    > informatycznych i Internetu.

    Ale znowu popadasz w ogoly, generalizujesz i zapominasz o tym, ze kazde
    uzywane zabezpieczenie powstalo w wyniku dokladnie okreslonego
    standardu. Standard, ktory jest bezwzglednie przestrzegany w celu
    zapewnienia bezpieczenstwa.

    Natomiast sposob wysylania aplikacji do pracodawcow nie jest okreslony
    zadnym standardem i dlatego wlasnie wczesniej napisalem, ze jest
    calkowicie nieistotne to, w jaki sposob zabezpieczysz przed modyfikacja
    swoja aplikacje. Po prostu pracodawca nie bedzie mial jak stwierdzic jej
    autentycznosc (lub nie), no chyba ze spyta Ciebie o jej potwierdzenie, a
    pytac na 99.99% nie bedzie.

    I co tu maja do rzeczy osoby czytajace ten watek. Sprzeczam sie z Toba
    bo uwazam, ze jestes w beldzie, a nie po to zeby blyszczec przed osobami
    ktore to czytaja. Jesli masz takie podejscie do dyskusji, to ja nie
    widze sensu jej kontynuacji.

    > Niczego innego się po Tobie nie spodziewałem. Jednak nie sprowokujesz mi
    > bym poszukał Ci kolejnej oferty pracy zapisanej w pliku pdf.

    Szkoda, ale juz Cie sprowokowalem do odpisania na moj post hihihi :)

    >>> http://www.zus.pl/formul/
    >>> http://www.mbank.com.pl/przewodnik/formularze.html
    >>> http://www.wroclaw.pl/m3506/p5503.aspx?select=pdf
    >>> http://dlafirmy.bzwbk.pl/_items/doc/przewodnik_bzwbk
    24_dla_firmy.pdf

    > To przykłady zupełnie z tzw. brzegu pokazujące, że bez standardu PDF
    > bardzo trudno jest załatwić w sieci Internet. Zawsze możesz iść do ZUS,
    > banku, US, UM osobiście i pobrać formularze.

    Ale ja dobrze wiem, ze formularze i dokumenty sa dostpene w formacie
    .pdf. Tylko nie wiem po co mi to pokazujesz. Przeciez to nie ma zadnego
    zwiazku z tematem naszej dyskusji. Czy fakt, ze wszystkie wieksze
    ciezarowki jezdza na ON oznacza, ze samochody osobowe rowniez musza
    jezdzic na tym paliwie. NIE, bo tansze i przyjemniejsze w esploatacji
    (np. cichsze) sa silniki na benzyne.

    > To nie ma nic wspólnego z nowoczesnością. Chodzi o to by używać narzędzi
    > zgodnie z celem do jakiego zostały zaprojektowane i wykonane.
    > Edytory tekstu nie służą do prezentacji treści.

    Jakby wszyscy ludzie uzywali narzedzi do celow, do ktorych zostaly one
    przeznaczone, nie byloby problemu. Ale tak sie sklada, ze ludzie są
    leniwi i wybieraja najwygodniejszy (najlatwiej dostepny) sposob, a
    najwygodniej jest im wyslac aplikacje w .doc.

    --
    ::::::