PracaGrupypl.praca.dyskusjeco można powiedzieć o byłej firmie › Re: co można powiedzieć o byłej firmie
  • Data: 2002-07-15 23:09:44
    Temat: Re: co można powiedzieć o byłej firmie
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Jul 2002 21:29:58 +0200, "Krzysztofsf"
    <K...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    >Poniewaz z byla firma rozstalas sie w "atmosferze zrozumienia",

    Czy ona była taka pełna zrozumienia, to ja nie wiem... Jak sobie
    przypominam zaległe wynagrodzenie, to się z lekka irytuję :/ No, ale
    szefom głośnych awantur nie robiłam :)

    >doradzalbym
    >rozmowe z bylym szefem, na temat, jakie szczegoly uwazalby za podlegajace
    >tajemnicy. Przewaznie sa to rzeczy dosyc szybko sie "przedawniajace", typu
    >wysokosc rabatu u dostawcow, upustow i terminow platnosci dla klientow itp.

    Aha, jeśli o to chodzi, to jestem spokojna - z klientami tam akurat
    nie miałam do czynienia w ogóle. Dostawałam zlecenia, które
    wykonywałam, i to wszystko :) Na dobrą sprawę nie wiedziałam nawet
    dokładnie, jak i gdzie moje dzieło będzie później wykorzystane, więc
    wszystko, co wiem o firmie i o mojej w niej pracy, to to, czym ogólnie
    się zajmowała i jakie były moje obowiązki - a to chyba nie jest ściśle
    tajne?
    Pytam właściwie dla formalności, bo pierwszy raz mi się taka zdarza
    sytuacja, no i ten podpisany świstek o dyskrecji, hmm. Ale może
    niepotrzebnie się przejmuję... :)

    Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam -
    Carrie