PracaGrupypl.praca.dyskusjeco można powiedzieć o byłej firmie › Re: co można powiedzieć o byłej firmie
  • Data: 2002-07-16 08:53:53
    Temat: Re: co można powiedzieć o byłej firmie
    Od: Cassandra <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zapewne nied?ugo pojad? na rozmow? do innej firmy, dzia?aj?cej w tej
    > samej bran?y, co tamta - wi?c poniek?d konkurencyjnej. Je?li mnie
    > spytaj? o powód odej?cia z poprzedniej pracy, ile mog? czy powinnam im
    > powiedzieae? Czy nawi?zanie do sytuacji materialnej tamtej firmy nie
    > b?dzie jakim? nadu?yciem? Nadmieniam, ?e powód finansowy by?
    > _jedynym_, który zdecydowa? o rozwi?zaniu wspó?pracy.

    W tej sytuacji, najbardziej na miejscu bedzie po prostu stwierdzenie iz
    odeszlas jedynie z powodow finansowych (badz co badz to prawda) - nie
    musisz jednak zdradzac od razu, ze chodzilo o sytuacje materialna firmy.
    Przyszly pracodawca prawdopodobnie zrozumie to, jakobys byla
    niedostatecznie wynagradzana za swoja prace i niekoniecznie bedzie dalej
    drazyc ten temat.

    > I jeszcze co?: podpisa?am w poprzedniej pracy dokument, ?e nie b?d?
    > zdradzaae szczegó?ów mojej pracy dla owej firmy. Jak d?ugo takie co?
    > jest wa?ne? Czy dezaktualizuje si? od razu w momencie zerwania umowy?
    > I jakie szczegó?y to mo?e obejmowaae? Wysoko?ae wynagrodzenia - to
    > rozumiem, ale np. zakres obowi?zków, jakie wykonywa?am, chyba nie? W
    > ko?cu na tym opiera si? moje do?wiadczenie w danym zawodzie...

    IMHO ogolny zarys Twoich obowiazkow oraz opis stanowiska na ktorym
    pracowalas nie podlega warunkom "lojalki", ktora podpisalas w
    poprzedniej firmie.. Nie masz obowiazku ukrywania, iz zajmowalas sie np
    ksiegowoscia lub bylas asystentka dyrektora d/s logistyki, a do Twoich
    obowiazkow nalezala np obsluga biura, finansow firmy, czy pozyskiwanie
    klientow. Nie powinnas zdradzac jednak kim byli Twoi klienci, jakie
    zostaly podpisane z nimi umowy, na jakich warunkach, jaki byl stan
    bilansu na dzien .... itp.

    Pozdrawiam
    Cass