PracaGrupypl.praca.dyskusje › co mi grozi?

  • 1. Data: 2004-04-04 17:34:33
    Temat: co mi grozi?
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Witam
    Pracuje od marca na umowe o prace, umowa jest na okres próbny, no i wszystko
    było by okej gdyby nie dosyc duze normy miesiecznego obrotu jakie mi
    narzucono, wczesniej pracowałem na umowe o dzieło i było ok, teraz przy
    umowie o prace limit podniesli 3 krotnie, i tu moje pytanie co mi grozi za
    nie wykonanie tych limitów poz a rozwiązaniem umowy a dokładnie nie
    przedłużeniem jej? czy pracodawca moze mi nie wypłacic wynagrodzenie albo
    przynajmniej częsci?

    --
    pozdrwaiam
    Drag

  • 2. Data: 2004-04-05 06:38:54
    Temat: Re: co mi grozi?
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Drag" <d...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie wykonanie tych limitów poz a rozwiązaniem umowy a dokładnie nie
    > przedłużeniem jej? czy pracodawca moze mi nie wypłacic wynagrodzenie albo

    Zależy jak jest sformułowana umowa - jeśli tam jest tylko jako wynagrodzenie
    zasadnicze- wynagrodzenie minimalne a dodatkowo premia za osiągnięcie
    normy, to to zasadnicze wypłacić musi, al premii nie. Teraz zależy jakie są
    proporcje ...

  • 3. Data: 2004-04-05 10:04:43
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał
> [...]
    > zasadnicze- wynagrodzenie minimalne a dodatkowo premia za osiągnięcie
    > normy, to to zasadnicze wypłacić musi, al premii nie. Teraz zależy jakie

    Chodzi mi tylko o podstawe, premia oczywiscie jest jak przekrocze dany
    limit, bo problem jest nie tyle w pracy jaka wykonuje, a w rynku na jakim
    działam, podpisuje umowy z klientami, ale na niewielkie kwoty z tąd ta
    rozbieznośc, ale znowy czas jaki poswiecam na mniejsze zlecenia jest taki
    sam jak na duże, wiec nie moge podpisywac wiecej umów bo mi zabraknie godzin
    w dobie ;) tak to jest jak sie zyje na zadupiu
    --
    pozdrawiam
    Drag