PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na pół etatu

  • 1. Data: 2004-04-04 11:43:20
    Temat: praca na pół etatu
    Od: "Dagy" <d...@b...pl>

    czy ta forma zatrudnienia jest już na wymarciu?
    Dawno nie spotkałam oferty pracy w tym wymiarze czasowym - a może szukam w
    złym miejscu?

    Jeżeli wiecie coś na ten temat - chętnie posłucham.

    Pozdrawiam,
    Dagy

  • 2. Data: 2004-04-06 21:39:51
    Temat: Re: praca na pół etatu
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Dagy; <c4ose1$75r$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > czy ta forma zatrudnienia jest już na wymarciu?
    > Dawno nie spotkałam oferty pracy w tym wymiarze czasowym - a może szukam w
    > złym miejscu?
    >
    > Jeżeli wiecie coś na ten temat - chętnie posłucham.

    Polecam hipermarkety.

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 3. Data: 2004-04-07 06:56:38
    Od: "Mir" <m...@p...onet.pl>

    > czy ta forma zatrudnienia jest już na wymarciu?
    > Dawno nie spotkałam oferty pracy w tym wymiarze czasowym

    Ja pracowałem przez ostatnie 2 lata na pół etatu w dwóch firmach, więc pewnie
    jeszcze można. Co prawda znam też firmy, gdzie angaż jest na pół a wymiar
    czasowy jak dla całego etatu przez co trudno sobie dorobić.
    Fakt, że dużo zależy to od rodzaju pracy - jest to bardziej możliwe na
    stanowiskach dotyczacych konsultacji, analiz itp, tam gdzie nie najważniejsze
    jest "odsiedzenie" 4 godzin dziennie tylko wykonanie konkretnych zadań.