PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 14:17:07 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Mon, 16 Jun 2003 17:57:48 +0200, gdy "Witiia"
    <K...@o...pl> napisał:

    >Na pytanie odnośnie wymagań finansowych odpowiedziałem, że ponieważ nie mam
    >na razie doświadczenia to jestem w stanie na początku pracować za minimalną
    >pensję (w odpowiedzi usłyszałem pytanie, o jaką minimalną pensję chodzi -
    >czy może o min. u nich w firmie. Ja odpowiedziałem, że o normalną, najniższą
    >pensję w Polsce, na co padło pytanie: a ile ona wynosi: to mnie dosłownie
    >zabiło. Miałem wrażenie że rozmawiam z kimś, kto nic nie zna się prawie
    >pracy i na rekrutacji). Moje niskie wymagania poparłem tym, że jeśli państwo
> [...]

    Gdybym był na miejscu rekrutującego, to za ten punkt podziękowałbym Ci
    na miejscu.

    Rozumiem, ze twarde realia rynku, ze konkurencja, ze place coraz nizsze,
    ale to co pokazales to ekstremalny przyklad przegiecia (szkoda, ze nie
    zaoferowales pracy za darmo).

    Wiadomo, cenisz sie na okreslona kwote, ale jestes otwarty na propozycje
    i zgodzisz sie na poczatku otrzymywac mniej. Ale wyjezdzanie od razu z
    placa minimalna to strzelanie sobie samemu gola.

    I teraz postaw sie na miejscu pracodawcy. Przychodzi gosc, ktory
    twierdzi ze CHCE zarabiać 500 złotych netto. Pracodawca moze pomyslec:
    - albo tak naprawde nic nie umiesz i szukasz jakiejkolwiek pracy
    - masz bardzo niska samoocene (czyli problemy psychiczne)
    - za minimalna kwote nie bedziesz sie w pracy przemeczal (myle sie?).

    Mówil do Ciebie o placy min. w firmie - jak to bedzie jesli najmniej
    zarabia sie w firmie np. 1200 brutto, a Ty bedziesz zarabial 800. Czy ma
    Ciebie przekonywac, zebys zechciał łaskawie wziąć więcej?

    pzdr
    Robert

    ps. post pachnie mi trollem, ale desperacka postawa 'dajcie cokolwiek, a
    potem moze dacie wiecej' jest chyba coraz popularniejsza...