PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 13:15:13
    Temat: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Od: "Witiia" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytania pomocnicze: Kto ma więcej wolnego czasu - Ty bezrobotny, czy
    > pracownik, który poza ściskaniem dłoni z Tobą ma też kilkadziesiąt
    > rzeczy w danym dniu do zrobienia? Jest to naturalne, że to on dyktuje
    > warunki, możesz zadzwonić jeśli chcesz. Jaki problem?

    a co ma tutaj wspólnego wolny czas? Ja wysyłam swoją aplikację, a jeśli
    pracodawca jest zainteresowany to dzwoni i umawia się na spotkanie, taka
    jest kolej rzeczy. Właśnie dlatego pracodawcy sami dzwonią, bo nie chcą mieć
    masę natrętnych telefonów, które zaburzają tok pracy.
    To jest tylko kolejny dowód tego, że ta rekrutacja była już z góry
    ukartowana.

    --
    // Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
    // Witiia