PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
  • Data: 2003-06-17 10:50:39
    Temat: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Od: "Bartosz" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "> > Ps. Tez mam ten problem, kiedy "facet" podaje mi dlon jak

    > No to z takim podejsciem pewnie dlugo oboje nie znajdziecie pracy. To
    > nie wy oceniacie pracodawcow, tylko vice-versa. Chyba sie komus w
    > dup^H^Hglowach poprzewracalo...
    >
    > --
    > :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    > :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------
    > :. :. Rafal 'Raf256' Maj .: .: :-( * ) . . _
    > :.:.:.:. GG - 1175498 .:.:.:.: ,"----------"

    Apropos mojej wypowiedzi ze: "> Ps. Tez mam ten problem, kiedy "facet"
    podaje mi dlon jak dziecko to mnie wkur..a", nie mialem na mysli tylko
    rozmow kwalifikacyjnych .
    Tak jak napisalem na wstepie wszystkie moje rozmowy byly w pelni
    profesjonalne i jesli cos poszlo nie tak to moge winic tylko siebie.
    A Ty Rafale dajesz tutaj rady, czy tylko krytykujesz? Wolalbym to pierwsze,
    bo wnioskuje ze masz prace. Wiec jestes pewnie bardzo doswiadczony.
    A moze Ty pracujesz jako rekrutujacy i witasz potencjalny narybek w T-Shirt,
    spodenkach, nieprzygotowany itd. ???

    Z powazaniem Bartosz