PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    From: "Laczek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mną nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 14:13:11 +0200

    > Wybacz, ale na studiach ZiM uczyłem się o nowoczesnych metodach
    zarządzania,
    > jak pracodawca może zwiększyć swoje zyski poprzez zwiększenie zadowolenia
    > pracowników.

    na jakich studiach ty leszczu? mamusia i tatus oplacili synkowi nauke w
    prywatnej podrzednej szkolce? nowoczesne metody
    zarzadzania....zyski...zadowolenia pracownikow? ciebie czlowieku posralo,
    zyjesz w swiecie zludzen spowodowanych dziecinstwem rozpieszczonego
    maminsynka :)
    alez ty musisz byc ciotowaty, az mi sie niedobrze zrobilo, na dziewczyny tez
    sie zalisz ze cie zadna nie chce bo nie przestrzegaja zasad ktore co wpoili
    na "studiach" na przedmiocie "autoprezentacja" i "techniki sprzedazy wlasnej
    osoby"? jakis ty pokrzywdzony, wymiekam

    > firmie. Dobry pracownik jest filarem udanego biznesu, ale patrząc na
    > sytuację ekonomiczną w Polsce....

    tralalala, na prawde dobra, to chyba wyniosles ze szkolenia w firmie
    ubezpieczenowej....
    papa