PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: Tue, 17 Jun 2003 14:36:57 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Tue, 17 Jun 2003 13:02:14 +0200, gdy "Witiia"
    <K...@o...pl> napisał:

    >to ja jeszcze dodam o czymś o czym zapomniałem. Otóż po wysłaniu mojego
    >podania dostałem zaproszenie na rozmowę. Tylko najśmieszniejsze było to, że
    >to ja musiałem odpowiedzieć na zaproponowaną godzinę. Miałem wysłać maila
    >lub zadzwonić. Przecież to jest śmieszne! Pracodawca powinien zadzwonić do
    >mnie i w trakcie rozmowy umówić się na dany termin, a nie ja będę wydzwaniał
    >do niego.

    ROTFL.

    Pytania pomocnicze: Kto ma więcej wolnego czasu - Ty bezrobotny, czy
    pracownik, który poza ściskaniem dłoni z Tobą ma też kilkadziesiąt
    rzeczy w danym dniu do zrobienia? Jest to naturalne, że to on dyktuje
    warunki, możesz zadzwonić jeśli chcesz. Jaki problem?

    pzdr
    Robert