PracaGrupypl.praca.dyskusjeco jest ze mną nie tak!? [long] › Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co jest ze mn? nie tak!? [long]
    Date: 16 Jun 2003 20:06:39 -0700

    "Witiia" <K...@o...pl> writes:

    > Widzę, że masz typowe stare podejście do pracowników. Nie mam zamiaru
    > zmieniać Twojego podejścia i proszę abyś nie starał się zmienić moich
    > poglądów. Ta dyskusja do niczego konstruktywnego już nie dojdzie, więc

    no nie dojdzie, bo ty nie sluchasz, co sie do ciebie mowi.

    przejdz sie na pare rozmow kwalifikacyjnych do firm takich jak sun,
    intel, nvidia (w usa) to zobaczysz, jak bedzie wygladal interview i
    czy programisci, co beda z toba gadac to beda ubrani w garnitury

    hint: NIE BEDA.
    nastepny hint: wiem, bo bylam zarowno wsrod tych, co przesluchiwali
    kandydatow, jak i wsrod samych kandydatow. w dwu z wyzej wymienionych
    firm.
    (interview wstepny, przeprowadzany przez HRowca najczesciej zas byl
    przeprowadzany telefonicznie po prostu, w celu oszczedzenia czasu i
    fatygi).

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net