PracaGrupypl.praca.dyskusje › co formalnie dają podyplomowe (jeżeli dają)

  • 1. Data: 2003-08-13 11:16:03
    Temat: co formalnie dają podyplomowe (jeżeli dają)
    Od: "ag" <a...@a...waw.pl>

    Witam,
    Ukończyłam ostatnio podyplomowe w zakresie finansów, poukładałam sobie
    trochę dzięki temu wiedzę, wiele się wyjaśniło, uzyskałam dyplom - jednym
    słowem chwalę to sobie.
    Ale:
    Czy prawnie należy się jakiekolwiek podniesienie wynagrodzenia? Czy warto
    zgłaszać to pracodawcy (firma państwowa)? Czy ma to (w myśl jakichkolwiek
    przepisów) znaczenie np w ruchach na stanowiskach (w tym momencie mam w
    dziale finansów najwyższe wykształcenie - moim szefem jest facet po
    licencjacie "nie w dziedzinie" finansów)?
    --
    ag

  • 2. Data: 2003-08-13 11:24:07
    Temat: Re: co formalnie dają podyplomowe (jeżeli dają)
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "ag" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziale finansów najwyższe wykształcenie - moim szefem jest facet po
    > licencjacie "nie w dziedzinie" finansów)?
    W państwowej wszystko jest możliwe więc możesz spróbować ale możesz też
    narazić sie szefowi.

  • 3. Data: 2003-08-13 11:24:29
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ag" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    Czy warto
    > zgłaszać to pracodawcy (firma państwowa)? Czy ma to (w myśl jakichkolwiek
    > przepisów) znaczenie np w ruchach na stanowiskach
    W przypadku redukcji sa dwie mozliwosci:

    1. Ag ma kwalifikacje zgodne ze stanowiskiem, no to zwalniamy kwiatkowska,
    ktora takich nie ma.
    2.Ag ma dodatkowe kwalifikacje, da sobie lepiej rade jesli ja zwolnimy, niz
    kwiatkowska, ktora jest w dodatku kuzynka naczelnika B..

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 4. Data: 2003-08-13 11:28:46
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > dziale finansów najwyższe wykształcenie - moim szefem jest facet po
    > licencjacie "nie w dziedzinie" finansów)?

    Co daje? Satysfakcję.

  • 5. Data: 2003-08-13 11:33:53
    Od: "Nnnn" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 2.Ag ma dodatkowe kwalifikacje, da sobie lepiej rade jesli ja zwolnimy,
    niz
    > kwiatkowska, ktora jest w dodatku kuzynka naczelnika B..

    Dokładnie tak jest najczęściej. Po co krzywdzić biedną Kwiatkowską kiedy Ag.
    poradzi sobie spoko.

  • 6. Data: 2003-08-13 11:34:37
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > 1. Ag ma kwalifikacje zgodne ze stanowiskiem, no to zwalniamy kwiatkowska,
    > ktora takich nie ma.

    Zwalniamy Ag bo jest lepiej wykształcony od nas i tak juz jest za mądry a
    kwitkowska nie bedzie nam podskakiwać tylko ślepo robić co jej karzemy.

    > 2.Ag ma dodatkowe kwalifikacje, da sobie lepiej rade jesli ja zwolnimy,
    niz
    > kwiatkowska, ktora jest w dodatku kuzynka naczelnika B..

    Zdecydowanie zwalniamy Ag bo kwiatkowskiej przecież nie można, poniewaz jest
    kuzynką naczelnika.

  • 7. Data: 2003-08-13 11:41:48
    Od: "ag" <a...@a...waw.pl>

> [...]
    niz
    > kwiatkowska, ktora jest w dodatku kuzynka naczelnika B..

    Dzięki ale to trochę nie tak
    1. Co formalnie tj. wg przepisów (jeżeli takie istnieją)?
    2. Nie chodzi o jakieś zwolnienia, raczej o poznanie zasady, wg jak masz
    stanowisko dydaktyczne to należy ci się ileśtam dodatkowych dni urlopu (to
    chyba z kodeksu pracy..) itd.
    --
    ag

  • 8. Data: 2003-08-13 11:44:33
    Od: "ag" <a...@a...waw.pl>

    Użytkownik "winetu" <P...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ag" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    > W państwowej wszystko jest możliwe więc możesz spróbować ale możesz też
    > narazić sie szefowi.

    No właśnie - szefowi najlepiej cokolwiek mówić podpierając się przepisami i
    w tym problem, że takich nie znam więc się pytam :-)
    Dzięki
    --
    ag

  • 9. Data: 2003-08-13 11:46:18
    Od: "ag" <a...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Nnnn" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ag" <a...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Co daje? Satysfakcję.

    eee.. to już napisałam :) ("chwalę to sobie")
    pozdrawiam
    --
    ag

  • 10. Data: 2003-08-13 11:51:36
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > No właśnie - szefowi najlepiej cokolwiek mówić podpierając się przepisami
    > w tym problem, że takich nie znam więc się pytam :-)
    > Dzięki
    > --
    Możesz to jeszcze wrzucić na pl.soc.prawo ale chyba musiłbys podac nazwę
    instytucji bo pewnie kazda ma swoje przepisy różne grupy zaszeregowania.